školska liječnica Blaženka Kovačević-Petrovski
tel. 655 1554
sustav naručivanja: www.terminko.hr
Svi važni dokumenti za upis u srednje škole za školsku godinu 2023./2024.
Upitnici za izbor zanimanja:
https://e-usmjeravanje.hzz.hr/ - razni upitnici za izbor zanimanja.
mrav.ffzg.hr/zanimanja – kraći upitnik za izbor zanimanja
· Informacije o upisima www.upisi.hr
« Veljača 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
0 |
7:10-7:55 |
1 |
8:00-8:45 |
2 |
8:50-9:35 |
3 |
9:45-10:30 |
4 |
10:45-11:30 |
5 |
11:35-12:20 |
6 |
12:25-13:10 |
7. |
13:15-14:00 |
1. |
14:05-14:50 |
2. |
14:55-15:40 |
3. |
15:45-16:30 |
4. |
16:35-17:20 |
5. |
17:25-18:10 |
Od 2016.godine u našoj se školi daroviti učenici od 1. do 4. razreda uključuju u diferencirani odgojno-obrazovni program Radionicu za darovite učenike. S njima rade posebno educirane učiteljice Edita Brečić, Renata Gizdavčić, Suzana Hrgović, Valentina Pikec i Danijela Strmotić.
Ciljevi rada u ove osebujne izvannastavne aktivnosti su mnogi, a odnose se na pružanje podrške darovitim učenicima poticanjem razvoja socijalnih vještina, poticanjem i razvijanjem motivacije, kreativnosti, pružanjem mogućnosti za stjecanje novih znanja i praktičnih vještina, poticanjem tolerancije kao i utjecajem na formiranje stavova i sustava vrijednosti za budući život.
Područja rada usmjerena su ka poticanju različitih specifičnih sposobnosti naših učenika u području verbalno- lingvističke inteligencije, matematičko- logičke, vizualno- prostorne, prirodoslovno- znanstvene, emocionalne, intrapersonalne i interpersonalne.
Mnogobrojne dinamične aktivnosti se provode kroz problemsku nastavu u kojoj se učenike potiče da sami oblikuju i rješavaju probleme te istraživačku nastavu u kojoj učenici do novih spoznaja dolaze samostalnim istraživanjem pri čemu promatraju, opisuju odnose među promatranim pojavama, postavljaju hipoteze, mjere, prikupljaju i analiziraju podatke te komuniciraju rezultate. Dio aktivnosti provodi se prema Montessori programu, NTC sustavu učenja, suradnjom s PMF-om, Odsjekom za Kemiju, FER-om, Institutom za mozak, suradnjom s Udrugom za darovitost Dar, platformom Renzulli Learning i još mnogima.
Učenici su izrazito zainteresirani. Vesele se svakoj radionici na kojoj marljivo rade, otplove u svijet zanimljivih aktivnosti te se često, poput malih lavića i lavica, „bacaju“ na zadatke i uživaju u svijetu istraživanja, kombiniranja, zaključivanja, kreativnosti, mašte i novih spoznaja.
Posjetili smo mnoge ustanove i sudjelovali na njihovim radionicama: Zvjezdarnicu Zagreb, Povijesni muzej, Prirodoslovni muzej, Prirodoslovno matematički fakultet, Muzej iluzija, Zoološki vrt, Memorijalni centar „Nikola Tesla“ u Smiljanu, Centralni ispitni laboratorij- INA, Institut za mozak, Logos učiteljicu i Udrugu Bioteka, bilo smo i na znanstveno- planinarskom izletu na Medvednici.
Posljednje dvije godine mnogi učenici su sudjelovali online na radionicama Centra za poticanje darovitosti u sklopu projekta Scientific Stay te na radionicama koje su vodili studenti Kemijskog odsjeka PMF-a.
Zanimljivo i dinamično nam je. Vremena nikada dosta, ali se jaaaako trudimo da zadovoljimo velike interese naših malih mudrica.
Unutar škole učiteljice surađuju s predmetnim profesorima biologije, kemije, geografije, fizike, matematike, hrvatskog jezika i informatike pa kada jednoga dana naši maleni postanu „veeeliki“, mogu nastaviti s dodatnim radom u višim razredima prema svojim željama i sklonostima.
Fotografije dijela naših aktivnosti možete pogledati na sljedećoj poveznici:
https://read.bookcreator.com/FkQmebXfmKNtURZyKjygvbOeiSb2/dq_zHa7BQXqluwqEKM5rvg