
školska liječnica Blaženka Kovačević-Petrovski
tel. 655 1554
sustav naručivanja: www.terminko.hr
Svi važni dokumenti za upis u srednje škole za školsku godinu 2023./2024.
Upitnici za izbor zanimanja:
https://e-usmjeravanje.hzz.hr/   - razni upitnici za izbor zanimanja.
mrav.ffzg.hr/zanimanja – kraći upitnik za izbor zanimanja
· Informacije o upisima www.upisi.hr
| « Veljača 2024 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne | 
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 
| 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 
| 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 
| 26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 | 
| 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 
| 
			 0  | 
			
			 7:10-7:55  | 
		
| 
			 1  | 
			
			 8:00-8:45  | 
		
| 
			 2  | 
			
			 8:50-9:35  | 
		
| 
			 3  | 
			
			 9:45-10:30  | 
		
| 
			 4  | 
			
			 10:45-11:30  | 
		
| 
			 5  | 
			
			 11:35-12:20  | 
		
| 
			 6  | 
			
			 12:25-13:10  | 
		
| 
			 7.  | 
			
			 13:15-14:00  | 
		
| 
			 1.  | 
			
			 14:05-14:50  | 
		
| 
			 2.  | 
			
			 14:55-15:40  | 
		
| 
			 3.  | 
			
			 15:45-16:30  | 
		
| 
			 4.  | 
			
			 16:35-17:20  | 
		
| 
			 5.  | 
			
			 17:25-18:10  | 
		
U okviru projekta Dječji tjedan (tema STEM vještine) koji se u našoj školi realizirao od 2.10.2023. do 6.10.2023. sudjelovali su i učenici 6. razreda.
Učenici su istražili različite metode množenja drevnih naroda.
Prezentirali su svoje metode množenja , te održali radionice (uz mentorstvo učitelja ) ostalim učenicima.
Učenici su množili dvoznamenkaste brojeve različitim metodama i glasali za metodu koja im se najviše svidjela.
Najviše glasova je dobila naša metoda pisanog množenja, zatim japanska metoda.
Uz temu vještina u STEM-u, došla je do izražaja i smisao učenja matematike  i kritičko mišljenje.
Učenici su postavljali  razna pitanja i razvila se kvalitetna diskusija, uz
poštovanje ljudskim dostignućima i težnjama..
Učenici su došli do zaključka da je bitno koristiti  koristiti metode koje razumijemo i znamo objasniti,
a neke su i sa svojim znanjem šestaša uspješno objasnili i bili ponosni.
U prilogu su fotografije s radionica i dijagram s prikazom izbora najbolje metode množenja.
 
 
		20230922_092313.jpg
		(892.82 KB)				
 
		20230922_094924.jpg
		(648.90 KB)				
 
		20230922_094939.jpg
		(786.28 KB)				
 
		20230922_103002.jpg
		(681.19 KB)				
 
		20230922_103008.jpg
		(722.11 KB)				
 
		20230922_103014.jpg
		(711.18 KB)				
 
		20230922_103020.jpg
		(791.73 KB)				
 
		20230922_103027.jpg
		(680.02 KB)				
 
		meta-chart.png
		(17.78 KB)