školska liječnica Blaženka Kovačević-Petrovski
tel. 655 1554
sustav naručivanja: www.terminko.hr
Svi važni dokumenti za upis u srednje škole za školsku godinu 2023./2024.
Upitnici za izbor zanimanja:
https://e-usmjeravanje.hzz.hr/ - razni upitnici za izbor zanimanja.
mrav.ffzg.hr/zanimanja – kraći upitnik za izbor zanimanja
· Informacije o upisima www.upisi.hr
« Veljača 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
0 |
7:10-7:55 |
1 |
8:00-8:45 |
2 |
8:50-9:35 |
3 |
9:45-10:30 |
4 |
10:45-11:30 |
5 |
11:35-12:20 |
6 |
12:25-13:10 |
7. |
13:15-14:00 |
1. |
14:05-14:50 |
2. |
14:55-15:40 |
3. |
15:45-16:30 |
4. |
16:35-17:20 |
5. |
17:25-18:10 |
Započeo je projekt "Učenici mentori" koji provode Liljana Crnko-Kovač, prof. i Danijela Strmotić, dipl.učitelj u suradnji s Tanjom Sever, kliničkom psihologinjom i mentorima "Psihološkog centra Sever". U sklopu projekta "Učenici mentori" na radionicama će se provoditi različite aktivnosti u koje su uključeni potencijalno daroviti učenici osmih razreda koji su "mentori" učenicima četvrtih razreda "štićenicima". Projekt je pokrenut je s ciljem podupiranja razvoja socijalnih vještina, boljeg razumijevanja učenika, poboljšanja atmosfere u školi, bolje komunikacije, poticanja tolerancije i individualiziranog pristupa potencijalno darovitim učenicima.
Na prvom susretu učenici su se međusobno upoznali. Govorili su o svojim interesima, područjima znanosti, umjetnosti i sporta koja ih osobito zanimaju i koja proučavaju. Odredili smo pravila ponašanja tijekom radionica te odigrali nekoliko zajedničkih igara s ciljem međusobne suradnje i potpore.
Izrazito je interesantna bila igra u slaganja kvadrata u skupinama. Psihologinja Tanja Sever je objasnila pravila igre, a zatim su se odrasli mentori pridružili svojim skupinama kako bi nadzirali provode li se dogovorena pravila. Svaki je učenik dobio kuvertu s tri dijela od kojih se nije mogao složiti kvadrat. Učenicima je rečeno da je igra završena kada svaki učenik unutar skupine složi svoj kvadrat. Međusobno su razmjenjivali dijelove i neki su ga brzo složili. Zadovoljno su čekali da to učine i drugi unutar skupine, ali su ubrzo shvatili kako to nije izvedivo dok god ne rastave svoje složene kvadrate. Nije lako rastaviti svoj gotovi rad, ali to je jedini način da kvadrate slože svi. Zato su sve dijelove stavili na sredinu stola i međusobno jedan drugome pomagali dok god nisu svi složili. Zadatak je bio otežan jer učenici nisu smjeli razgovarati. Samo je neverbalna kominikacija dolazila u obzir. Ozbiljnosti, truda, kombiniranja, pomaganja, ali i smijeha bilo je na sve strane.
Radionica je prošla brzo, a ono što smo osjetili na vlastitoj koži, završavamo dijelom citata E.Hemingwaya:
"Nijedan čovjek nije otok, sasvim sam za sebe; svaki je čovjek dio kontinenta, dio Zemlje".....
Hvala psihologinji, gospođi Tanji Sever i njezinim mentorima što nas tome poučavaju!
Djelić izvrsne suradnje i atmosfere donosimo i vama!