školska liječnica Blaženka Kovačević-Petrovski
tel. 655 1554
sustav naručivanja: www.terminko.hr
Svi važni dokumenti za upis u srednje škole za školsku godinu 2023./2024.
Upitnici za izbor zanimanja:
https://e-usmjeravanje.hzz.hr/ - razni upitnici za izbor zanimanja.
mrav.ffzg.hr/zanimanja – kraći upitnik za izbor zanimanja
· Informacije o upisima www.upisi.hr
« Veljača 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
0 |
7:10-7:55 |
1 |
8:00-8:45 |
2 |
8:50-9:35 |
3 |
9:45-10:30 |
4 |
10:45-11:30 |
5 |
11:35-12:20 |
6 |
12:25-13:10 |
7. |
13:15-14:00 |
1. |
14:05-14:50 |
2. |
14:55-15:40 |
3. |
15:45-16:30 |
4. |
16:35-17:20 |
5. |
17:25-18:10 |
Projekt SALUS početkom travnja ugostio je ne samo učitelje već i učenike iz Hrvatske, Italije, Latvije i Turske. Našu su školu predstavljali učenici osmih razreda, odnosno učenica Petra Mardešić iz 8. a i učenici Marija Jurišić, Tonka Lončarić, Nadia Tomljanović, Mauro Lapuh, Antonio Marčin i Dominik Nišević iz 8. b u pratnji učiteljica Stanislave Bakić, Edite Brečić i Željke Drniković.
Učenici su s učiteljicama letom iz Zagreba preko Istanbula do Atene i vlakom od Atene stigli do grada Chalkide u kojem se nalazila škola domaćin. Nakon prve večeri upoznavanja, drugi je dan obilježio svečani doček u školi, obilazak škole, učeničke prezentacije i radionice. Drugi i četvrti dan bili su rezervirani za razgled Atene, odnosno najvažnijih znamenitosti, posjet Akropoli i Muzeju antičkih izuma koji je oduševio sve učenike i izumima i svojom interaktivnošću. Tijekom trećeg dana učenici i učiteljice obišli su Chalkidu, ali i sudjelovali u radionici na kojoj su upravljali robotom u moru pod stručnim vodstvom. Zadnju je večer obilježila dodjela certifikata, ali i uzbuđenje zbog ranog polaska istim putom prema Zagrebu. Tijekom svojeg boravka u Grčkoj učenici su stekli nezaboravne uspomene, mnogobrojna znanja i prijatelje, a i kušali tradicionalne specijalitete poput gyrosa i musake. Učiteljice su također stekle korisna i zanimljiva znanja, a pri povratku su posebno pohvalile učenike jer su se istakli ne samo znanjem i uporabom engleskoga jezika već i ponašanjem te zajedništvom prožetim pozitivnom energijom.