preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ive Andrića Zagreb

Login
STEM COMPETENT

Upisi u osnovnu školu

školska liječnica Blaženka Kovačević-Petrovski

tel. 655 1554

sustav naručivanja: www.terminko.hr

Upisi u srednju školu

Svi važni dokumenti za upis u srednje škole za školsku godinu 2023./2024.

Upitnici za izbor zanimanja:

https://e-usmjeravanje.hzz.hr/   - razni upitnici za izbor zanimanja.

mrav.ffzg.hr/zanimanja – kraći upitnik za izbor zanimanja

· Informacije o upisima www.upisi.hr

TECNO LOGIC - KEY TO THE FUTURE

Himna OŠ Ive Andrića

 

Jelovnik

 

Školski dokumenti

Kalendar rada škola
ZDRAVLJE
Informacije za roditelje

Sigurnost na internetu

Kalendar
« Veljača 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Korisni linkovi
Raspored zvona

0

7:10-7:55

1

8:00-8:45

2

8:50-9:35

3

9:45-10:30

4

10:45-11:30

5

11:35-12:20

6

12:25-13:10

7.

13:15-14:00

1.

14:05-14:50

2.

14:55-15:40

3.

15:45-16:30

4.

16:35-17:20

5.

17:25-18:10

 

Skole.hr

eLektire

eKnjiznica

online enciklopedija

Rješavanje zadataka iz matematike na web-u.

Tour de Matour

Projekt zaštite djece od opasnosti Interneta

Bojanke

 

 

 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Savjeti učiteljima kod učenika s teškoćama čitanja i piasnja
Autor: Ana Sladović, 25. 3. 2019.

SAVJETI ZA UČITELJE U RAD S UČENICIMA S TEŠKOĆAMA

  • Pokazivati razumijevanje za djetetove teškoće
  • Hrabriti dijete, poticati i hvaliti i za male uspijehe
  • Isticati njegova dobra postignuća u drugim područjima
  • U radu biti dosljedan, uporan i strpljiv
  • Utvrditi njegovu razinu znanja i usvojenosti vještina
  • Koristiti individualizaciju u radu, češće mu prilaziti
  • Dati mu mogućnost temeljite pripreme prije ocjenjivanja
  • Češće koristiti način provjere znanja koji njemu više odgovara
  • Raditi s njim dopunske sadržaje u kojima su teškoće najizraženije
  • Češće provjeravati razinu usvojenosti znanja i vještina- kao motivirajući faktor
  • Graditi u razredu pozitivno ozračje - pravo na različitost.

 


DOBRO JE :

  • Naglasiti ono što će se u lekciji učiti i završiti lekciju sažetim prikazom onog što se naučilo (tako se informacije bolje "sele" iz kratkotrajnog u dugotrajno pamćenje)
  • Staviti ga da sjedi bliže ploči i učitelju
  • Dijeliti zadatke u manje skupine informacija,
  • Povećati font slova kod tekstova za čitanje s razumijevanjem i ispitnih materijala,
  • Paziti na kvalitetu nastavnih i ispitnih listića i materijala (sadržaj, jezik, veličina slova, čitljivost),
  • Isticati dobro napravljene stvari, a greške ispravljati kvalitetno (ne pisati preko djetetovog rukopisa, dijete i roditelj moraju vidjeti i razumjeti grešku)
  • Negativne primjedbe uvijek na kraju ublažiti pozitivnom, motivirajućom primjedbom
  • Koristiti različite načine ispitivanja i ocjenjivanja
  • Jasno obrazložiti ciljeve ispitivanja i svoja očekivanja.

VAŽNO JE ZAPAMTITI:

  • dijete s disleksijom umara se puno brže od druge djece, ono mora upotrijebiti puno više koncentrirane pažnje da bi uopće moglo pratiti što se događa,
  • može pročitati jednu riječ na nekoliko pogrešnih načina, a da to ne primijeti,
  • može pročitati riječi točno, a da uopće ne razumije što čita,
  • može jedan dan "zablistati", a drugi dan biti potpuno isključen i nesiguran,
  • može se činiti kao da ne sluša, a zapravo ima problema s pamćenjem instrukcija u nizu,
  • može se činiti lijeno, a zapravo ima probleme u organizaciji obaveza i treba mu pomoći u tome,
  • može imati velike teškoće s bilo kakvim figurama i simbolima
    (tablice, glazbeni simboli ... ),
  • obično ima velike teškoće i u učenju stranih jezika,
  • teško pravi zabilješke jer ne može slušati i pisati istovremeno,
  • zbog sporog čitanja i pisanja, dijete s disleksijom stalno je u vremenskom tjesnacu,
  • može davati dojam nespretnosti i zaboravljivosti, bez obzira koliko se trudio,
  • može iskazivati neurotske simptome ili blaže oblike poremećaja u ponašanju jer ima lošu sliku o sebi.

Uspjeh u primjeni svih oblika pomoći kod djeteta s disleksijom ne ovisi samo o didaktičkim

  • pomagalima i metodama rada koje učitelj koristi. Podjednako je važno, a ponekad i važnije, ozračje u kojem se pomoć želi pružiti.
  •  

Uvijek se radi o pitanju u kojoj mjeri zadovoljavamo djetetove
temeljne psihosocijalne potrebe:

  • težnju za ljubavlju i prihvaćanjem,
  • potrebu za osjećajem zaštićenosti i sigurnosti,
  • potrebu za potvrđivanjem vlastite ličnosti,
  • želju da bude priznato i uspješno,
  • želju da bude slobodno.

 

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju