
školska liječnica Blaženka Kovačević-Petrovski
tel. 655 1554
sustav naručivanja: www.terminko.hr
Svi važni dokumenti za upis u srednje škole za školsku godinu 2023./2024.
Upitnici za izbor zanimanja:
https://e-usmjeravanje.hzz.hr/ - razni upitnici za izbor zanimanja.
mrav.ffzg.hr/zanimanja – kraći upitnik za izbor zanimanja
· Informacije o upisima www.upisi.hr
| « Veljača 2024 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
| 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
| 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
| 26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
| 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
|
0 |
7:10-7:55 |
|
1 |
8:00-8:45 |
|
2 |
8:50-9:35 |
|
3 |
9:45-10:30 |
|
4 |
10:45-11:30 |
|
5 |
11:35-12:20 |
|
6 |
12:25-13:10 |
|
7. |
13:15-14:00 |
|
1. |
14:05-14:50 |
|
2. |
14:55-15:40 |
|
3. |
15:45-16:30 |
|
4. |
16:35-17:20 |
|
5. |
17:25-18:10 |
Obzirom na rad s učenicima steškoćama u razvoju koji se školuju sukladno Rješenju o primjerenom obliku školovanja, u priloženoj datoteci su postupci koje učiztelji trebaju primjenjivati u radu s učenicima.
PRILAGOĐENI PROGRAM / INDIVIDUALIZIRANI PRISTUP
( POSTUPCI I PRIMJENA U NASTAVI )
|
PRILAGOĐENI PROGRAM |
INDIVIDUALIZIRANI PRISTUP |
|
Omogućite učeniku da sjedi u vašoj blizini |
Omogućite učeniku da sjedi u vašoj blizini |
|
Tijekom predavanja postavljajte učeniku potpitanja |
Tijekom predavanja postavljajte učeniku potpitanja |
|
Unaprijed dogovorite pitanja i vrijeme ispitivanja |
Unaprijed dogovorite pitanja i vrijeme ispitivanja |
|
Kod pismene provjere smanjite težinu i broj zadataka ( pojednostavniti i prilagoditi ispit ) |
Kod pismene provjere smanjite broj zadataka, ali ne njihovu težinu |
|
Produžite vrijeme rješavanja testova |
Produžite vrijeme rješavanja testova |
|
Kod pismene provjere podijelite zadatke udva do tri kraća ispita |
Testove podijelite u nekoliko dijelova |
|
Omogućite alternativne načine rješavanja zadataka (odgovaranje sa da ili ne, nadopunjavanjem..) |
Omogućite alternativne načine rješavanja zadataka (odgovaranje sa da ili ne, nadopunjavanjem..) |
|
Provjeravajte znanje češće i u manjim cjelinama |
Provjeravajte znanje češće i u manjim cjelinama |
|
Provjeravajte znanje kod učenika na način u kojem pokazuje bolje rezultate ( usmeno – pismeno ). |
Provjeravajte znanje kod učenika na način u kojem pokazuje bolje rezultate ( usmeno – pismeno ). |
|
Ispitujte uglavnom na početku sata |
Ispitujte uglavnom na početku sata |
|
Ne tražite opširnost pri pismenom i usmenom ispitivanju |
Ne tražite opširnost pri pismenom i usmenom ispitivanju |
|
Unaprijed pripremite i reducirajte gradivo |
Pohvalite svaki rad koji je različit, koristan iliuspješan. |
|
Tolerirajte otežano čitanje i pisanje ( sporost, netočnost..) |
|
|
Pohvalite svaki rad koji je različit, koristan ili uspješan. |
|