Pravilnik o izmjenama i dopuni Pravilnika o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnim i srednjim školama (NN82/2019),
Pravilnik o dopuni Pravilnika o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnim i srednjim školama (NN43/2020)
Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o metodama, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi (NN100/2021).
Ovim Pravilnicima utvrđuju se metode načini, postupci i elementi vrednovanja postignute razine ostvarenosti odgojno-obrazovnih ishoda, postignuća za učenike u osnovnim i srednjim školama, prava i obveze učitelja/nastavnika, učenika, razrednika i ravnatelja u provođenju postupaka vrednovanja tijekom školske godine te prava obveze roditelja/skrbnika
Najvažnije izmjene Pravilnika su:
- Ukinut Okvirni vremenik pisanih provjera znanja
- Svi učitelji/nastavnici dužni su planirati termine za individualne informativne razgovore
- Više se ne razlikuju pisane provjere prema trajanju (kratke ili duge)
- Učitelj/nastavnik samostalno utvrđuje načine i postupke vrednovanja (bez potrebe dogovora na razini aktiva)
- Nema roditeljskih sastanaka i individualnih razgovora s učiteljima zadnja DVA tjedna u nastavnoj godini
Prema izmjenama Pravilnika učitelj je obavezan najaviti pisanu provjeru najmanje 14 dana prije provjere te termin provjere upisati u e dnevnik.
Pod pisanim provjeravanjem podrazumijevaju se svi oblici provjere koji rezultiraju ocjenom učenikovog pisanoga uratka, a provode se kontinuirano tijekom nastavne godine. Što znači da se više ne razlikuje pisane provjere prema trajanju nego samo prema tome rezultiraju li ocjenom ili ne. Učitelj je dužan obavijestiti učenike o opsegu sadržaja i odgojno-obrazovnim ishodima koji će se provjeravati i načinu provođenja pisane provjere. U jednome danu učenik može pisati samo jednu pisanu provjeru, a u jednome tjednu najviše četiri pisane provjere.
Nakon pisane provjere s neočekivanim postignućem učenika, učitelj treba utvrditi uzroke neuspjeha i o njima dati povratnu informaciju učenicima te se dogovara s učenicima, razrednicima i stručnom službom škole o eventualnom ponavljanju pisane provjere.
Stručni aktiv škole više nije dužan uskladiti načine, postupke i elemente praćenja na lokalnoj, regionalnoj i nacionalnoj razini nego ih učitelj donosi samostalno poštujući pravnu legislativu.
Uvodi se obaveza svim učiteljima da su dužni planirati termine za individualne informativne razgovore. Termini se trebaju javno objaviti na mrežnim stranicama škole.
I zadnja veća izmjena je da nema roditeljskih sastanaka i individualnih razgovora s učiteljima zadnja DVA tjedna u nastavnoj godini.
Odgoda pisane provjere znanja - povijest
Autor: Mirijana Jelčić, 23. 5. 2018.
Odgoda pisane provjere znanja - povijest Na temelju članka 10. stavak 6. Pravilnika o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi te Okvirnog vremenika pisanih provjera znanja Osnovne škole Ivana Batelića Raša, ravnateljica Osnovne škole Ivana Batelića Raša Greis Franković, učiteljica povijesti i stručna suradnica donosi: ODLUKU o odgodi planirane pismene provjere znanja te realizacije istog Planirana pismena provjera znanja iz POVIJESTI, u razrednom odjelu 5.razreda, utvrđena Okvirnim vremenikom za 22.5.2018. realizirat će se 1.6.2018. Obrazloženje razloga odgode planirane provjere znanja: Zbog terenske nastave i nemogućnosti obrade i ponavljanja gradiva u predviđenom vremenu, učiteljica povijesti predložila je promjenu datuma održavanja ispita što je prihvaćeno. Ova Odluka se objavljuje na oglasnoj ploči i web stranicama Škole. Ravnateljica: Greis Franković
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Mediji |
> Glas Istre |
> Radio Labin |
> Labinština |
> Labin.com |
> 5portal |
Ostalo |
> Općina Raša |
> TZ Raša |
> Općina Labin |
Ukupno: 175746
Ovaj mjesec: 483
Ovaj tjedan: 22
Danas: 22