Inkluzija u Strizivojni
Inkluzija u Strizivojni
U sklopu rada s učenicima sa posebnim potrebama učiteljica Petra s posebnom senzibilnošću ostvaruje ovaj program. Realizacijom ovoga programa u redovitom odjelu postiže se inkluzija koja značajno djeluje na socijalizaciju sve djece. Osjećaj za kolektiv i princip uzajamnosti neki su od postulata koji se ostvaruju u radu. Učenica Leonela Kunce ulaže veliki trud i pokazuje volju za uspjehom. Rezultat ovakvog pristupa je likovni izražaj gotovo umjetničkog izgleda.
Sve čestitke zaslužuje Leonela i njeni mentori.
Rad s učenicima sa posebnim potrebama iziskuje organiziranost, ustrajnost, kontinuiranost i kvalitetnu provedbu programa u svakidašnjem radu. Potrebno je uvidjeti sve potencijalne poteškoće učenika u radu ali isto tako uvidjeti i njegove moguće potencijale kako bi se olakšala sama realizacija ovoga programa. Postizanjem inkluzije učenica pozitivno napreduje u socijalizaciji s drugom djecom što bitno utječe i na sami njen rad u školi, a sve zahvaljujući integraciji djece s posebnim potrebama u redovnim školama. Ovakvo zajedničko školovanje djece s posebnim potrebama i djece bez takovih poteškoća utječe na uspješnije razvijanje u kognitivnom, socijalnom i emocionalnom području razvoja, dijete uspješnije napreduje u socijalizaciji i akademskoj uspješnosti. Ovakav pristup dovodi i do veće tolerancije druge djece prema različitosti i predrasudama kao što se i pozitivno očituje u našoj školi. Vrlo je važna i informiranost o radu sa djecom s posebnim potrebama kako bi se jedan ovakav program u potpunosti mogao realizirati i donijeti plodove truda i rada. Učitelji ove škole su otvorenih ruku i uma prihvatili ovakav pristup radu što se naravno i očituje u zadovoljstvu učenice. Prilagodbom pristupa asistenta i učitelja postižu se vidljivi rezultati u radu, a jedan od njih je i ovaj likovni izražaj.
Petra Kirhmajer
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |