Zabavna obrada lektire „Slikopriče“
Zabavna obrada lektire „Slikopriče“
U mjesecu siječnju učenici 1.a razreda nastavili su s projektom Književni poligon. Čitali su Slikopriče spisateljice Željke Horvat-Vukelja. Slikopriče su inače vrlo omiljene među učenicima. Aktivnosti su osmišljene za dva školska sata.
U prvoj aktivnosti ponovili su što su slikopriče. Učiteljica Ivana Mandarić zadala je na ploči dvije rečenice koje su učenici trebali prepisati u pisanku. Dvije riječi po izboru zamijenili su slikom. U drugoj aktivnosti uslijedilo je čitanje slikopriča (učiteljica čita tri slikopriče po izboru). Nakon svake slikopriče slijedila je interpretacija uz pomoć "pripovjedne kocke". Učenici su u krug slali "pripovjednu kocku", okretali ju zatvorenih očiju te odgovarali na pitanje koje se nalazi na gornjoj plohi.
PITANJA: 1.Koja je ideja (tema) priče? 2.Gdje i kada se odvija radnja priče? 3.Tko su likovi u priči? 4.Što se dogodilo u priči? 5.Koji je problem priče? 6.Kako je riješen problem priče?
Treća aktivnost uključila je rad u trojkama te su učenici dobili zadatak da od ponuđenih sličica napišu svoju slikopriču.
Učiteljica Ivana podijelila je svoju interpretaciju Slikopriča, a mi čestitamo učiteljici i učenicima na zanimljivoj interpretaciji.
Marija Jurić, školska psihologinja
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |