PRIPOVJEDNA STAZA U LEKTIRI
PRIPOVJEDNA STAZA U LEKTIRI
Kako učenicima nižih razreda olakšati prepričavanje književnog djela? Pokušajte s pripovjednom stazom. Učenici 2.a razreda, s velikim su oduševljenjem prepričali priču „Miš“ Božidara Prosenjaka hodajući pripovjednom stazom koju su sami izradili. Priču „Miš“, učenici su čitali u mjesecu ožujku. Na kraju mjeseca uslijedila je interpretacija lektirnog djela u korelaciji sa satom likovne kulture. Za realizaciju ovog malog projekta bila su potrebna tri školska sata. Prva se aktivnost sastojala od gledanja animiranog filma „Miš“ izrađenog u programu Powtoon. Učenici su usporedili film s pročitanom pričom i izdvojili razlike. Nakon toga provedena je zajednička interpretacija priče. Na drugom satu učenici su u paru ilustrirali po dva događaja iz priče. Dobivene ilustracije povezali su u pripovjednu stazu s 10 događaja. Na trećem satu učenici su prepričavali priču hodajući pripovjednom stazom. Učenici nisu mogli dočekati svoj red za prepričavanje. Provedeno je vršnjačko vrednovanje. Na kraju sata kao posljednju aktivnost učenici su imali „kocku pričalicu“. Ovu su aktivnost također odradili u paru. Svaki je učenik mogao izabrati jednu od 4 ponuđene kocke, baciti ju i riješiti zadatak na gornjoj plohi kocke. Ukoliko se neki zadatak ponovio, kocka se bacala iznova.
Ivana Mandarić
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |