DAN SIGURNIJEG INTERNETA 2022.
DAN SIGURNIJEG INTERNETA
2022.
Učenici 1.a, 2.a i 2.b, 3.a i 3.b razreda te učenici 1.,2. i 4. razreda PŠ Soljak obilježili su Dan sigurnijeg interneta. Naučili su što je internetski bonton, odgovorno i neodgovorno ponašanje na internetu i elektroničko nasilje rješavanjem različitih digitalnih igara i kvizova. Spoznali su važnost primjenjivanja pravila ponašanja na internetu što su uspješno prikazali zajedničkom izradom plakata „Pet za net“ i digitalnog postera „Poster o sigurnosti na internetu“.
Učiteljica: Ana Slačanac
Na satovima informatike u obilježavanju Dana sigurnijeg interneta sudjelovali su i učenici od 4. do 8. razreda. Učenicima najzanimljivija aktivnost je online nagradni kviz Centra za sigurniji Internet u kojoj svi rado sudjeluju i nadaju se nagradama.
Učenike četvrtog razreda je dabrica Darka naučila kroz igru kako ostaviti dobre digitalne tragove. Učenici su na satu proučili i letak sa savjetima za djecu, a kući su ponijeli kviz za roditelje o poznavanju interneta i korištenju društvenih mreža. Odgovore roditelja će provjeriti sami, a svi roditelji koji su uspješno riješili kviz su dobili Diplomu za roditelja koji brine o sigurnosti djece na internetu.
Potraga za boljim internetom kviz koji je učenike petog razreda umorio i natjerao ih na razmišljanje. Za uspješno rješavanje kviza učenicima su potrebne kompetencije: pretraživanja interneta, kritičkog promišljanja, čitanja s razumijevanjem, uočavanja bitnog, donošenja zaključaka na temelju informacija, točnost i obaveznog razmišljanja prije nego li se klikne na neki od odgovora.
Učenici šestih razreda su proučavali HAKOM-ovu brošuru: Kako se zaštititi u svijetu interneta i mobilnih uređaja. A dio koji im je najzanimljiviji je uvijek onaj koji se odnosi na društvene mreže i programe za razmjenu poruka. Danas je nezamisliv život bez svakodnevnog korištenja društvenih mreža. Iz tog razloga smo i mi proučili savjete i pravila sigurnijeg korištenja društvenih mreža i programa za razmjenu poruka.
Učenici sedmog razreda su ponovili pravila lijepog ponašanja i komuniciranja na internetu, te što je dozvoljeno, a što nije na internetu. Zajedno smo došli do zaključka : Kako se ponašaš u stvarnom životu tako se ponašaj i na internetu i nećeš pogriješiti. Kviz o sigurnom i odgovornom ponašanju na internetu učenici su rješavali nakon video lekcije i rasprave.
Nakon pregledanih video lekcija na temu Prekomjerne upotrebe računala/Interneta učenici osmih razreda su iznosili svoja iskustva. Koliko pretjerano korištenje računala/Interneta ima na ostale aktivnosti u njihovom životu. Kakav učinak ima na učenje, na odnose s vršnjacima i obitelji, te kako na njihovo provođenje slobodnog vremena. Iako većina još nije u crvenoj zoni upotrebe računala i interneta zaključak je kako svi imaju prostora za smanjivanje vremena provedenog u tim aktivnostima.
Marijela Đeri
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |