Program emocionalnog opismenjavanja
Program emocionalnog opismenjavanja
Nakon duže pauze, nastavljamo s provedbom Programa emocionalnog opismenjavanja za učenike 6. a i 6. b razreda. Ovo je treća godina provedbe američkog RULER programa (Brackett) kojeg su preveli i prilagodili riječki profesori s Odjela za psihologiju u čijem smo projektu sudjelovali i potom nastavili s provedbom. Program je usmjeren na bogaćenje emocionalnog rječnika, prepoznavanje i imenovanje vlastitih i tuđih emocija kao i njihovo prenošenje drugima. Program obuhvaća zadatke u kojima učenici promišljaju o sebi, surađuju jedni s drugima te na kreativan način prezentiraju pojedine emocije. Učenici iznose vlastito iskustvo te slušaju iskustva drugih što doprinosi razvoju empatije, komunikacijskim vještinama, timskom radu, boljem snalaženju u odnosima i uspjehu, a smanjuje se broj izostanaka i nasilno ponašanje.
Slušajući iskustva vršnjaka, učenici šire perspektivu kako nisu jedinstveni po doživljavanju određenih situacija već razumiju da se slično događa i vršnjacima. Kada međusobno čuju kako se osjećaju u pojedinoj situaciji, učenici lakše komuniciraju o istome i nastaju nove ideje kako se nositi s određenom emocijom i situacijom.
Osim intelektualnih sposobnosti, sve veću važnost za uspjeh ima emocionalna inteligencija, a ovo je način kako kod učenika poticati socioemocionalne vještine i emocionalno opismenjavanje.
Učenici će ove nastavne godine proći 8 radionica, a svaka radionica usmjerena je na određenu emociju. Program provodi školska psihologinja Marija Jurić.
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |