| « Lipanj 2024 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |

Terenska nastava učenika 3. razreda
Učenici 3. r. išli su na terensku nastavu 11. svibnja 2015. godine. Na vidikovcu Raba ponovili su nastavne sadržaje iz Prirode i društva (uočavanje povezanosti između visine stajališta, veličine obzora i vremenskih prilika, snalaženje u prostoru pomoću kompasa, ponavljanje pojmova: uvala, otok, poluotok). Neretvanskom lađom vozili su se do jezera Kuti te tijekom vožnje uočavali i imenovali floru i faunu vode stajaćice – jezero te se upoznali s osnovnim obilježjima jezera Kuti.
Posjetili su Dječji odjel Gradske knjižnice Metković. Knjižničarka ih je upoznala s radom, aktivnostima te im organizirala radionicu na temu služenje enciklopedijom. U gradskom parku ponovili su snalaženje na planu mjesta. Prepuni dojmova i pozitivnih iskustava učenici su izrazili želju za ponovnim posjetom i obilaskom jezera Kuti. Učiteljica i učenici oduševili su se ljepotom krajobraza uz jezero, bogatstvom flore i faune te istaknuli potrebu za očuvanjem i zaštitom prirodnih ljepota našeg Neretvanskog kraja i njihovim boljim upoznavanjem. Zahvaljuju se na gostoprimstvu gospodina Marka Sršena koji im je ljubazno ustupio terasu restorana „Adria“ za odmor i istraživački rad u čijem su ugodnom ambijentu i okruženju proveli nezaboravne trenutke.






OŠ Komin - tekuće | ![]() |
OŠ Komin - dokumenti | ![]() |
| • Statut škole |
| • Kurikulum za skolsku... |
| • Godisnji plan i prog... |
| • Etički kodeks |
| • Izvješće o realizaci... |
| • Pravilnik o provedbi... |
| • Pravilnik o radu ško... |
Kriteriji vrednovanj... | ![]() |
Općenito | ![]() |
Komin | ![]() |
Ploče | ![]() |
Metković | ![]() |
E-časopisi | ![]() |
| • Info |
| • GamePlay |
| • PC chip |
| • Bug |
| • VIDI |
| • Enter |
| • PC play |
| • Edupoint časopis |
| • National Geographic |
| • National Geographic ... |