| « Lipanj 2024 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |

Razvoj zelenih vještina

I ove školske godine naši učenici sudjeluju u provedbi jednoga vrlo zanimljivoga projekta koji se zove RAZVOJ ZELENIH VJEŠTINA.
Nositelj projekta je Udruga Dobra iz Metkovića, a financira ga Ministarstvo znanosti i obrazovanja.
Cilj projekta je unaprjeđenje kvalitete života djece i mladih općenito, na ruralnom području doline Neretve. Uz našu školu sudjeluju i OŠ fra Ante Gnječa iz Staševice, OŠ Kula Norinska i Srednja škola Metković.
Učenici našeg sedmog i osmog razreda sudjelovali su u dva terenska istraživanja.
Prvi projektni zadatak je bio vezan uz postupak destilacije kojim se dobiva eterično ulje. Također smo utvrđivali vrste prikupljenog ljekovitog bilja našega kraja i upoznavali se s različitim svojstvima toga bilja.
Drugoga dana smo izrađivali konkretne proizvode kao što su sapuni, balzami, melemi…
Nakon terenskog istraživanja, održano je i predavanje o osnovama poduzetništva odnosno o proizvodnji i plasmanu proizvoda na tržište.
Kroz navedene projektne aktivnosti učenici su stekli praktična znanja uzgoja i prerade ljekovitog bilja i znanja o poduzetništvu.
Također smo se educirali o zaštiti prirode, zdravom načinu života i održivom razvoju.
Stručni voditelj:
nastavnik kemije i biologije
Damir Kalaba, prof.






OŠ Komin - tekuće | ![]() |
OŠ Komin - dokumenti | ![]() |
| • Statut škole |
| • Kurikulum za skolsku... |
| • Godisnji plan i prog... |
| • Etički kodeks |
| • Izvješće o realizaci... |
| • Pravilnik o provedbi... |
| • Pravilnik o radu ško... |
Kriteriji vrednovanj... | ![]() |
Općenito | ![]() |
Komin | ![]() |
Ploče | ![]() |
Metković | ![]() |
E-časopisi | ![]() |
| • Info |
| • GamePlay |
| • PC chip |
| • Bug |
| • VIDI |
| • Enter |
| • PC play |
| • Edupoint časopis |
| • National Geographic |
| • National Geographic ... |