Podlistak Most prijateljstva u igri i kreativnosti - školski list, broj 2
Stripovi o superherojima, broj 4
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
U organizaciji Udruge učitelja razredne nastave Zvono, od ove godine pokrenut je projekt „100. dan škole“. Stoti dan škole obilježava se tradicionalno u veljači u brojnim europskim zemljama, a cilj ovog projekta je okupiti učenike i učitelje nižih razreda osnovnih škola koji su spremni na nacionalnoj razini kroz odabrane sadržaje obilježiti ovaj dan u školi.
Zahvaljujući učiteljicama Dijani, Sandri i Antoniji te vjeroučiteljici Tini ovom poticajnom projektu pridružila su se i učenici iz PŠ Vrsine. Učenici kroz aktivnosti stječu kompetencije komuniciranja na materinjem jeziku, razvijaju socijalna i građanska prava i dužnosti kao dio zajednice, razvijaju i osvještavaju vlastitu kulturološku dimenziju. Unutar predmetnih sadržaja svaki učitelj sudionik ovog projekta odabire sadržaje primjerene učenikovoj dobi. Kod učenika se potiču jezično komunikacijske vještine u izražavanju, društveno humanističke u socijalnim, lokalnim i nacionalnim obraćanjima ostalim sudionicima projekta i tjelesno zdravstvena područja koja su integrirani dio samog projekta.Glavni način učenja učenika je primjerena i navođena igra te poticaji koji ih sami potiču u osvještavanje osobnog i socijalnog razvoja unutar same razredne zajednice. Razvijaju se i aktivne kompetencije građanskog odgoja i obrazovanja.
Bio je ovo dan, bez udžbenika, igrali smo se i radili zadatke na vrlo praktičan i zabavan način.
Jutro smo započeli s 100 zagrljaja u školskom vrtu i pjevanjem himne projekta „Stoti dan škole“.
Po ulasku u školu iz matematike smo smislili sami 100 zadataka, iz hrvatskog jezika napisali 100 riječi koje u sebi imaju riječ STO, napisali smo pismo od 100 riječi i poslali ga učenicima iz OŠ Mertojak iz Splita i učiteljici Roberti, na satu vjeronauka smo vezivali na balone poruke pod geslom „Molitva koja padne na plodno tlo rađa 100- struk plod“, putem videokonferencije zajedno smo s učenicima iz PŠ Plavšinac otpjevali himnu projekta....cijeli projekt smo spojili s Valentinovom, pa smo tako izrezali 100 srca.
Proslavi su se priključili i roditelji , zajedno smo napravili 100 koraka , roditelji u smjeru zapada, a djeca u smjeru istoka.
Na samom kraju kao pravi Dalmatinci napravili smo feštu, mame su ispekle tortu, prof. Cinotti donio gitaru, veselje , smijeh i pjesma zavladali su našom malom školicom.
Ovaj projekt je odobren i od strane eTwinning zajednice te je prijavljen je u na portalu eTwinninga Agencije za mobilnost.