
Odluka o odabiru udžbenika 2024.-2025.
Odluka o korištenju komercijalnih drugih obrazovnih materijala za šk. god. 2024./25.
Popis drugih obrazovnih materijala za razrednu nastavu (od 2. do 4.razreda) šk. god. 2024./25.
Popis drugih obrazovnih materijala za predmetnu nastavu šk. god. 2024./25.
Popis drugih obrazovnih materijala za razrednu nastavu (1. razredi) šk. god. 2024./25.
| « Siječanj 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |

Što radi školski psiholog?
Cilj standarda rada stručnog suradnika psihologa u osnovnim školama je razvoj obrazovanja usmjerenog na učenika te razvoj temeljnih kompetencija potrebnih za cjeloživotno učenje te pomoć učenicima, učiteljima i roditeljima da učenici što kvalitetnije:
U radu s učenicima školska psihologinja
U radu s roditeljima školska psihologinja pomaže prepoznati i razumjeti razvojne i individualne potrebe učenika i reagirati u skladu s njima. U suradnji s roditeljima pomaže razvijati kompetencije učenika, a roditeljima pomaže u razvoju roditeljskih kompetencija te potiče aktivno uključivanje roditelja u život škole. U radu s roditeljima predlaže i pomaže u pronalasku adekvatnog rješenja i njegovoj primjeni.
U radu s učiteljima školska psihologinja nastoji pomoći učiteljima u razumijevanju razvojnih faza učenika, uočavati i razumjeti teškoće kod učenika, promovira suvremene metode praćenja i provjere znanja učenika, educira učitelje o temama iz razvojne psihologije i područja psihologije odgoja i obrazovanja te im pomaže identificirati teškoće u razrednoj klimi, uspješnosti, pristupu i načinu rada te razvoju strategije za njihovo rješavanje.
Osnovnoškolska dob je period velikih promjena u psihofizičkom razvoju djece. Zbog toga je potrebno pratiti promjene i na vrijeme reagirati u skladu s individualnim potrebama svakog učenika. Ponekad je problem dobro sagledati iz drugog kuta uz pomoć stručne osobe. Školska psihologinja može pomoći učenicima, roditeljima i učiteljima razumjeti razvojne potrebe i pomoći im u rješavanju problema.
Dragi učenici i roditelji, ako imate pitanje ili problem iz navedenih područja, obratite se s povjerenjem školskoj psihologinji!
Školska psihologinja:
Ljilja Runje, prof. psihologije