preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Školsko zvono

  1. SMJENA
1. 8.00 8.45
2. 8.50 9.35
3. 9.50 10.35
4. 10.50 11.35
5. 11.40 12.25
6. 12.30 13.15
7. 13.30 14.15
8. 14.20 15.05
9. 15.10 15.55
10. 16.00 16.45

 

Portal udruge "Kultura, mediji i edukacija"- ARTHEA

Društvena mreža Glocal art za znanstveno-umjetničke projekte

ENG       

Planovi nastavnih sati

Hrvatski jezik

Intervju

Vrijeme aktivnosti: 16. 2. 2012.

Nositelji aktivnosti: Ina Babić i učenice 8.c (Iva Knežević, Marina Martinović i Dorotea Božić).


Neobičan sat hrvatskoga jezika

 

S obzirom da je naša škola jedna od četiriju škola u Hrvatskoj koja sudjeluje u SEECEL-ovom projektu koji promovira poduzetničko učenje, podržava unapređenje učenja poduzetništva, potiče poduzetnički duh i razmišljanje kod svih generacija, cilj nam je bio povezati nastavu hrvatskoga jezika s ciljevima projekta.

Potaknuti navedenim ciljevima, nastava hrvatskoga jezika u 8.b razredu 16. veljače 2012. godine održana je na pomalo neobičan i neuobičajen način. Nastavnicu hrvatskoga jezika Inu Babić zamijenile su Iva Knežević i Marina Martinović, učenice 8.c razreda, koje su toga dana preuzele ulogu nastavnice i vodile nastavu. Učenicima 8.b razreda pokušale su objasniti i pokazati kako se  piše intervju. Bio je to veliki izazov kako za predavače tako i za učenike, jer ovakav oblik nastave nešto je što se ne događa često.

Cilj dvosata bio je ne samo naučiti kako napisati intervju, nego i upoznati dva različita zanimanja iz dvaju intervjua koje su Iva i Marina pripremile i koristile kao predložak pri tumačenju gradiva .Potičući učenike na preuzimanje inicijative, inovativnosti, planiranje rada, pregovaranje s parom, istraživanje i izvješćivanje u učenika se razvijao poduzetnički duh, odnosno poduzetnost.

Ovakav oblik nastave učenici su odlično prihvatili jer su imali priliku pokazati svoje vještine i kreativnost, iznijeti svoja mišljenja i ideje, što nam svima u budućnosti može koristiti ne samo u poslu nego i općenito u životu.

Dorotea Božić, 8.c

 

Ishodi učenja i ciljevi nastavnoga sata

Ishodi učenja:

ZNANJE: prepoznati i definirati osnovne značajke novinarskog stila; prepoznati korake u procesu stvaranja intervjua; prepoznati dijelove intervjua; napisati pripremu za pisanje intervjua, upoznajti dvije različite karijere, opisati karijeru.

VJEŠTINE: pokazati sposobnost individualnog rada i rada u timovima; pokazati sposobnost priopćavanja ideja drugima na učinkovit način; pokazati sposobnost kreativnog i inovativnog razmišljanja; pokazati vještine planiranja, delegiranja i vođenja tijekom grupnog rada;  pokazati sposobnost rješavanja problema i donošenje odluka surađujući s drugima; pokazati sposobnost za procjenu rezultata i procesa grupnog rada; ocijeniti vlastita sredstva i sposobnosti.

STAVOVI: preuzeti odgovornost za završetak zadataka, ispunjenje obveza i rokova; preuzeti inicijativu za umrežavanje s pojedincima i grupama; pokazati sposobnost za samostalni rad; pokazati sposobnost poštivanja drugih; pokazati sposobnost prihvaćanja inovacija i promjena.

Ciljevi sata: napisati intervju (priprema); razvijanje interesa za različite karijere (upoznavanje dviju karijera); razvijanje analitičkoga i kritičkoga stava prema svijetu koji nas okružuje.

 

Razrada postupaka

 

Uvod (prezentacija) – osnovne značajke novinarskoga stila (nastavnica)

 

Intervju (obilježja) – prezentacija (učenice)

 

 

Čitanje intervjua koji je pripremila učenica predavačica i uočavanje obilježja intervjua (rad u paru – Google dokumenti)

 

 

Sastavnice intevjua – demonstracija procesa pisanja – prezentacija učenica predavačica

 

 

Prepoznavanje sastavnih dijelova intervjua na novom primjeru (intervju druge učenice predavačice) i prezentacija uradaka (Google dokumenti)

 

 

Pisanje pripreme za intervju, prezentacija i komentiranje uradaka

 

Pisanje intervjua (domaća zadaća) koji će učenici pročitati i vrednovati na satu razrednoga odjela

 

 

Tijekom nastavnoga dvosata Dorotea Božić je fotografirala, pisala bilješke i izvješće o satu.

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Administrator   datum: 28. 6. 2012.

OŠ IGK SB @

Više o školskim događajima pogledajte na ...

YouTube videozapisi  FaceBook grupa


Tražilica



Udžbenici

Popis udžbenika za 2023.-2024.:


e-Dnevnik


Microsoft Office 365


Projekti


Poveznice


Korisni linkovi




preskoči na navigaciju