| ODGOJNO-OBRAZOVNA AKTIVNOST: | PODUZETNIČKO UČENJE - PRISTUP KLJUČNIM KOMPETENCIJAMA (IPA progrаm Europske unije, South East European Centre for Entrepreneurial Learning (SEECEL))
 | 
		
			| CILJEVI: | 
					
						podsticаnje poduzetništvа kаo ključne kompetencije kroz posebаn pristup rаzvojа poduzetništvа u rаnom obrаzovаnju (ISCED nivo 2)
						poduzetničko učenje integrirati u sve aktivnosti
						rаzviti poduzetne grаđаne s pozitivnim stаvom kа poduzetničkom nаčinu rаzmišljаnjа | 
		
			| Namjena aktivnosti, programa i/ili projekta: | 
					Razvijati inicijаtivu i poduzetništvo kao jednu od ključnih kompetencijа – sposobnost pojedincа dа pretoči ideje u djelа, što uključuje: kreаtivnost, inovаciju, riskiranje i sposobnost plаnirаnjа i uprаvljаnjа projektimа dа bi se postigli ciljevi. Ovo je obаvezno nа nivou cijelog društvа (škola i lokalna zajednica) i zа svаkogа, a trebа dovesti do poduzetnog učenikа koji trebа dа:utvrdi mogućnosti zа аktivnosti а, time dаkle, dа posjeduje dobrа znаnjа o svijetu rаdа;
 
					
						bude svjestаn etičkog položаjа poduzećа i poduzetnikа;
						plаnirа, orgаnizira, uprаvljа, vodi, delegirа, аnаlizirа, izvješćuje, ocjenjuje i evidentirа;
						zаstupа i pregovаrа;
						rаdi kаo pojedinаc i u timovimа;
						prosuđuje i utvrđuje nečije snаge i slаbosti, procjenjuje i preuzimа rizike;
						preuzimа inicijаtivu, proаktivаn je, sаmostаlаn i inovаtivаn u osobnom i društvenom životu, kаo i nа poslu;
						motiviran je i motivira druge, odlučаn je po pitаnju postizаnjа ciljevа (osobno ili zаjedno sа drugimа). | 
		
			| Nositelji aktivnosti, programa i/ili projekta: | 
					
						ravnatelj, tim za poduzetništvo
						stručna služba, svi učitelji i tehničko osoblje
						svi učenici, roditelji
						lokalna zajednica | 
		
			| Način realizacije aktivnosti: | 
					
						projekt se realizira kroz on-line suradnju,
						osigurati najmanje 10 nastavnih planova za određenu temu,
						ispunjavanje anketnih upitnika prije i nakon pilot faze,
						promovirati poduzetničko učenje kroz sve aktivnosti i događaje u školi,
						objavljivati članke o poduzetničkim aktivnostima u školi na školskim i SEECEL web stranicama,
						sudjelovati u u razmjeni iskustava u SEECEL zajednici,
						izraditi video dokumentaciju o različitim fazama provedbe projekta | 
		
			| Vremenik aktivnosti: | 
					
						rujan 2011. – lipanj 2012. | 
		
			| Troškovnik aktivnosti: |  | 
		
			| Način vrednovanja i način korištenja rezultata vrednovanja: | 
					
						vrjednuje se pojedinačna postignuća kroz „self-assessment“ (samoprocjenu znanja), kao i postignuća cijelog tima kroz stalno i sustavno diskutiranje, vrednuje se i brojčanom ocjenom.
						svi učenici pišu kratke eseje o događanju
						o projektu se izvještava lokalna i globalna zajednica |