« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Školske aktivnosti
U školskoj godini 2014/2015 nastavili smo s provedbom SEECEL-ova projekta Učenje za poduzetništvo. Ove školske godine škola ima dvojaku ulogu:
Za vrijeme provedbe projekta isplanirano je i provedeno mnoštvo aktivnosti, i to u svim razredima, kojima se poticao poduzetnički duh i poduzetan način razmišljanja. Tijekom pripreme i izvođenja aktivnosti ostvareni su mnogi ishodi poduzetničkoga učenja i u razrednoj i u predmetnoj nastavi.
Predstavljanje projekta
Vrijeme aktivnosti: 7. svibnja 2012.
Nositelji aktivnosti: učenici 8.c razreda, Ina Babić.
Učenici 8. c razreda u pratnji učiteljice hrvatskoga jezika Ine Babić na svečanoj sjednici Nacionalnog parlamenta mladih i Parlamenta mladih Slavonskog Broda održanoj 7. svibnja 2012. u velikoj vijećnici Brodsko-posavke županije predstavili su projekt Učenje za poduzetništvo.
Sjednicu je, u sklopu programa obilježavanja Europskoga tjedna, organizirala Božica Sedlić, predsjednica Europskoga doma. Uz predstavnike županije, grada Slavonskog Broda, članove Parlamenta mladih Hrvatske, Bugarske i Turske, sjednici je nazočio i Paolo Berizzi, član delegacije Europske unije u Hrvatskoj i šef Odjela za politička, gospodarska i trgovinska pitanja, tisak i informiranje.
Tijekom pripreme prezentacije i sudjelovanja na sjednici postignuti su sljedeći ishodi učenja:
ZNANJE: definirati i objasniti razliku između biti poduzetnik i djelovati poduzetnički; nabrojiti faze poduzetničke djelatnosti na primjeru učionice ili škole; razviti poduzetničku ideju.
VJEŠTINE: pokazati sposobnost individualnog rada i rada u timovima; pokazati sposobnost priopćavanja ideja drugima na učinkovit način; pokazati sposobnost kreativnog i inovativnog razmišljanja; pokazati vještine planiranja, delegiranja i vođenja tijekom grupnog rada; pokazati sposobnost korištenja oluje ideja; izraditi matricu donošenja odluka; ilustrirati sposobnost rješavanja problema i donošenje odluka zajedno s drugima, predstaviti poduzetničke ideje; ocijeniti vlastita sredstva i sposobnosti.
STAVOVI: preuzeti odgovornost za završetak zadataka, ispunjavanje obveza i rokova; preuzeti inicijativu za umrežavanje s pojedincima i grupama; pokazati sposobnost za samostalan rad; pokazati sposobnost poštivanja drugih; pokazati sposobnost prihvaćanja inovacija i promjena.
S obzirom da je jezik sjednice bio engleski jezik te da su nakon sjednice učenici komunicirali s predstavnicima mladih iz stranih zemalja i Paolom Berizzijem, pored osjećaja za inicijativu i poduzetništvo u učenika su se razvijale i druge kompetencije (komunikacija na stranim jezicima, digitalna kompetencija, učiti kako učiti, socijalna i građanska kompetencija, kulturna svijest i izražavanje) iz Europskoga okvira ključnih kompetencija za cjeloživotno učenje.
Članci na hrvatskome jeziku objavljeni su na mrežnim stranicama lokalnih novina i mrežnoj stranici Europskoga doma: http://europski-dom-sb.hr/?p=256.
Časopisi |
On-line rječnici |
Ostalo |
• Priručnik za učenje ... |
• Agencija za odgoj i ... |
• Ministarstvo znanost... |
• Nacionalni centar za... |
• Hrvatski obrazovni p... |
• HRskole |
• CARNet |
• Portal e-lektire |
• IGK @ YouTube |