« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Školske aktivnosti
U školskoj godini 2014/2015 nastavili smo s provedbom SEECEL-ova projekta Učenje za poduzetništvo. Ove školske godine škola ima dvojaku ulogu:
Za vrijeme provedbe projekta isplanirano je i provedeno mnoštvo aktivnosti, i to u svim razredima, kojima se poticao poduzetnički duh i poduzetan način razmišljanja. Tijekom pripreme i izvođenja aktivnosti ostvareni su mnogi ishodi poduzetničkoga učenja i u razrednoj i u predmetnoj nastavi.
Akcija skupljanja starog papira
Vrijeme aktivnosti: 28. listopada 2011.
Nositelji aktivnosti: širi projektni tim i razrednici.
Akcija skupljanja starog papira bila je 28.listopada 2011.godine. U akciji su sudjelovali učenici svih razreda naše škole. Prema količini prikupljenog starog papira možemo utvrditi da je akcija uspješno provedena. Skupljeno je 5344 kilograma papira pa možemo reći da je među našim učenicima proširena svijest o potrebi čuvanja okoliša i šuma.
Prema podatcima skupljene su ove količine po razredima:
Razred |
Količina papira u kg |
Razred |
Količina papira u kg |
1. a |
78 |
5. b |
150 |
1. b |
107 |
6. a |
205 |
2. a |
139 |
6. b |
559 |
2. b |
119 |
6. c |
145 |
3. a |
478 |
7. a |
24 |
3. b |
222 |
7. b |
35 |
4. a |
606 |
8. a |
40 |
4. b |
514 |
8. b |
775 |
5. a |
428 |
8. c |
720 |
Najviše papira donijeli su učenici 8.b i 8. c razreda. Čestitamo im i u želji da i drugi slijede njihov primjer.
Lorena Aničić, 5. a
Izvorni članak: http://maligoran.info/stari_papir.html
Školska mrežna stranica: http://os-igkovacic-sb.skole.hr/?news_hk=1&news_id=198&mshow=823#mod_news
Časopisi |
On-line rječnici |
Ostalo |
• Priručnik za učenje ... |
• Agencija za odgoj i ... |
• Ministarstvo znanost... |
• Nacionalni centar za... |
• Hrvatski obrazovni p... |
• HRskole |
• CARNet |
• Portal e-lektire |
• IGK @ YouTube |