Dovršen eTwinning projekt „Uz čitanje riječi rastu“
Autor: Ana Marinić, 24. 8. 2021.
Uspješno je dovršen eTwinning projekt u kojemu su sudjelovali učenici 2., 3. i 4. razreda matične škole, a provele su ga knjižničarka Ana Marinić (2. 3. i 4. razred) te učiteljica Ivana Glavaš (4. razred).
Riječ je o projektu koji su osmislile učiteljice OŠ Ladimirevci Ljiljana Marinjak i Marija Bulut Lukačević, u suradnji s učiteljicom Monikom Mužar- Kos iz OŠ Hinka Juhna, Podgorač. Projektni su ciljevi bili sljedeći: približiti djeci čitanje knjiga te time izgrađivati kulturu čitanja, razvijati čitalačku vještinu učenika i njihovo kritičko mišljenje, kroz naviku čitanja i promišljanja različitih vrsta književnih dijela utjecati na cjeloživotno obrazovanje učenika, poticati radost čitanja, uvoditi u čitanje, razvijati vještinu čitanja, učiti kako se odnositi prema knjizi, pobuditi interes učenika za samostalno posuđivanje i čitanje knjiga i time utjecati na izgrađivanje svestrane stvaralačke osobe razvijenih sposobnosti čitanja, izražavanja, doživljavanja i vrednovanja književnih djela, razvijati kulturu provođenja slobodnog vremena.
Kroz projekt su pročitani i obrađeni brojni književni naslovi, također popraćeni mnoštvom edukativnih i kreativnih aktivnosti kao što su kvizovi i raznovrsni zadatci u digitalnim alatima, izrađivanje origami modela, čitanje naglas, snimanje književne videopreporuke, pjevanje tematskih pjesama, čitateljski izazovi, stvaranje likovnih i literarnih uradaka, itd.
Knjižničarka je projekt prijavila na nacionalnu oznaku kvalitete te se nada dobivanju iste.
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Ukupno: 538361
Ovaj mjesec: 1295
Ovaj tjedan: 63
Danas: 63
Linkovi |
Lokalna sredina |
> Općina Velika |
> Turistička zajednica... |
> Park prirode Papuk |
> Županija Požeško-sla... |
> Turistička zajednica... |