Mjesec hrvatske knjige u našoj školi
Autor: Ana Marinić, 21. 11. 2022.
Ovogodišnji je Mjesec hrvatske knjige posvećen mladima jer je 2022. godina proglašena Europskom godinom mladih. Tema ovogodišnje manifestacije glasi Generacija K, a moto Misli na sebe – čitaj!
Školska je knjižničarka s učenicima realizirala nekoliko lektirnih sati i radionica. Učenicima je 4. razreda PŠ Biškupci održan lektirni dvosat; nakon pročitanog romana „Tajna čokoladnih bombona“, riješenog kviza i zadataka u digitalnim alatima Kahoot trebali su osmisliti naziv vlastitog kriminalističkog romana koji će započinjati riječju tajna, odrediti koje će se dvije životinje, po uzoru na spomenuti roman naći u ulogama glavnih detektiva te osmisliti novo detektivsko pomagalo po uzoru na one spomenute u romanu. Učenici su 5.a razreda sudjelovali u radionici tijekom koje su naučili osnovne stvari o knjižničnom katalogu te su samostalno pretraživali naslove i autore putem kataloga, te naslove na policama. U 3. razredu PO Biškupci održan je sat lektire „Čudnovate zgode šegrta Hlapića“; učenici su poslušali motivacijsku pjesmu Paje Kanižaja „Pjesma o cipelama“, riješili kviz u digitalnom alatu Wordwall, a potom su rečenice trebali povezati s odgovarajućim imenom lika ili predmeta iz romana u zadatku otvaranja okvira u digitalnom alatu Wordwall. Učenici su 1. razreda matične škole poslušali slikovnicu „Žabeceda“, riješili zadatke povezivanja ilustracija iz slikovnice sa stihovima te se okušali u anagramima, a potom su, uz gledanje koraka u prezentaciji, samostalno nacrtali žabu. Učenici su osmih razreda, nakon čitanja zadanih priča iz zbirke „Priče iz Vukovara“, proveli dva sata u stvaranju tzv. Blackout poezije; pripremljen im je predložak sačinjen od dijelova devet priča iz zbirke spojenih u jednu cjelinu, a potom su ga pročitali i samostalno izdvojili riječi koje su odabrali za stvaranje svoje pjesme. Ostatak su teksta zatamnili i ilustrirali crtežima te tako ujedno stvorili originalne vizualne radove. Učenici su se 5.b razreda, nakon što su kod kuće pročitali naslov „Bajka o ribaru i ribici“, okušali u kvizu Kahoot, a potom su, tehnikom origamija, izradili papirnate ribice. Učenici su 3. razreda pročitali dvije priče iz zbirke „Moja Zlatna dolina“ Zlate Kolarić-Kišur, „Djetinjstvo u Zlatnoj dolini“ te „Susreti koji se ne zaboravljaju“, riješili su kvizove, stvarali kratke literarne radove na temelju zadanih riječi te smještali slike u galeriju Miroslava Kraljevića. Učenici su se 7.a razreda, nakon pročitane lektire „Tajni leksikon“ Želimira Hercigonje, okušali u kvizu Kahoot te su na interaktivnoj ploči Padlet izradili vlastiti leksikon. Učenici su se 7.b razreda, nakon pročitane knjige „Djevojčica iz Afganistana“, okušali u kvizu Kahoot te su spajali pojmove iz afganistanske kulture s njihovim značenjima u zadatku u Wordwallu.
Knjižničarka je s učenicima 4. razreda matične škole realizirala kreativnu radionicu izrade papirnate knjižice kojoj su učenici osmislili naslove, ilustrirali ju te napisali nekoliko rečenica sadržaja.
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Ukupno: 538361
Ovaj mjesec: 1295
Ovaj tjedan: 63
Danas: 63
Linkovi |
Lokalna sredina |
> Općina Velika |
> Turistička zajednica... |
> Park prirode Papuk |
> Županija Požeško-sla... |
> Turistička zajednica... |