Projektni dan "Zanimanja"
Autor: Ana Marinić, 11. 7. 2012.
Što radi informatičar, što pekar, a što arhitekt? Odgovor na ova i slična pitanja o različitim zanimanjima ponudili su učenici viših razreda naše škola u svom projektu istoimenog naziva.
Projektni dan „Zanimanja“ održan je u našoj osnovnoj školi 1. lipnja. U zajednički školski projekt bili su uključeni učenici viših razreda, a odvijao se kroz nekoliko etapa. Na početku školske godine predstavnici su viših razreda, na sjednici Učeničkog vijeća, slučajnim odabirom izvukli jedno od zanimanja koja će se predstavljati. U narednim su mjesecima učenici, zajedno sa svojim razrednicima, pripremali dva dijela projekta: prezentacijski dio u trajanju od pet minuta te plakat na zadanu temu. Tijekom projektnog dana, održanog u našoj sportskoj dvorani, učenici su se predstavili u dvjema spomenutim kategorijama, i to sljedećim redom: 8.b – modna zanimanja; 8.c. – građevinska zanimanja; 7.a – medicinska zanimanja; 6.b – medijska zanimanja; 5.b. – plesna zanimanja; 7.c. – prosvjetna zanimanja; 6.a – pravna zanimanja; 5.a – sportska zanimanja; 7.b – informatička zanimanja i 8.a – prehrambena zanimanja.

Budući da je sam projekt natjecateljskog karaktera, nakon kratkog vijećanja, žiri je donio odluku o pobjednicima. U kategoriji prezentacije pobjedu su odnijeli učenici 8.c razreda koji su predstavili građevinska zanimanja, a za najbolji su plakat, po mišljenju žirija, zaslužni učenici 5. a razreda koji su prikazali sportska zanimanja. Ravnatelj je pobjednicima uručio USB memorijske štapiće.


| « Travanj 2024 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Ukupno: 538363
Ovaj mjesec: 1297
Ovaj tjedan: 63
Danas: 63
| Linkovi |
| Lokalna sredina |
| > Općina Velika |
| > Turistička zajednica... |
| > Park prirode Papuk |
| > Županija Požeško-sla... |
| > Turistička zajednica... |











