Stručni skup učitelja matematike VPŽ
1. srpnja 2024. je u našoj školi održan stručni skup učitelja matematike Virovitičko-podravske županije. Sve prisutne je na početku skupa pozdravila voditeljica ŽSV-a, učiteljica mentorica Sanela Jukić.
:: opširnije ::Književni restoran i lektirni (d)jelovnik na A2 satima Hrvatskog jezika
Posjet Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih
Danas (3. lipnja 2024.) u našoj školi su održane fokus grupe s učiteljima i roditeljima. Fokus grupama su prisustvovali Nevenka Pašalić - voditeljica službe za osnovnoškolski odgoj i obrazovanje, Antun Božić - stručnjak za društvene poslove i Tomislav Karlo - voditelj projekta CDŠ-a.
:: opširnije ::O meteorologiji smo učili od Zorana Vakule
Županijsko stručno vijeće učitelja razredne nastave
29. travnja 2024. u našoj školi je održano ŽSV učitelja razredne nastave. Osim radionica i primjera dobre prakse, učitelji su upoznati s aspektima organizacije i provedbe Eksperimentalnog programa.
:: opširnije ::OKVIRAN PLAN UPRAVLJANJA OKOLIŠNIM I DRUŠTVENIM RIZICIMA - KONTROLNA LISTA
:: opširnije ::Nove metode poučavanja u našim učionicama
Plan uključivanja dionika
:: opširnije ::14. prosinca 2023. - stručni skup učitelja cjelodnevnih škola Virovitičko-podravske županije
Dvorac Janković u Suhopolju bio je mjesto odražavanja susreta/stručnog skupa učiteljica i učitelja cjelodnevnih škola. Razmijenjena su iskustva, izneseni stavovi, mane i prednosti koje su do sada uočene u organizaciji i izvedbi.
Predavanje za sve prisutne održala je Dijana Topljak, a tema je bila Cjelodnevna škola- promjena uz koju učimo i rastemo.
Županijski stručni aktiv ravnatelja, HUROŠ
Ravnateljica je predstavila način rada naše škole koja je od šk. godine 2023./2024. uključena u Eksperimentalni program.
:: opširnije ::Prvi dan nastave u cjelodnevnoj školi
Cjelodnevna škola
Od 2023./2024. školske godine OŠ Ivan Goran Kovačić Zdenci sudjeluje u eksperimentalnom programu „Osnovna škola kao cjelodnevna škola – Uravnotežen, pravedan, učinkovit i održiv sustav odgoja i obrazovanja“. Cilj programa je da se kroz nove okvire i modele rada, nove programske sadržaje, novu organizaciju rada te provedbu novih oblika i metoda rada povećaju školska postignuća učenika i obrazovna jednakost učenika, kao i unaprjeđuje organizacija rada, suradnja i timski rad svih učitelja, stručnih suradnika i ravnatelja unutar škole u organizaciji i provedbi odgojno-obrazovnih programa.
S obzirom na to da je u matičnoj školi i područnim školama nastava organizirana u jednoj smjeni te zbog ostalih uvjeta kojima je škola odgovarala, škola je odabrana za sudjelovanje u eksperimentalnom programu koji će trajati četiri školske godine. Nastava je i dalje organizirana samo u jutarnjoj smjeni. U prizemlju se održava nastava za učenike razredne nastave, a na katu za učenike predmetne nastave. U potkrovlju se nalazi multifunkcionalna prostorija u kojoj je učionica Informatike gdje se održava nastava i za učenike razredne i za učenike predmetne nastave. U dvorani se održava nastava TZK i za učenike razredne i za učenike predmetne nastave.
U područnoj školi Crnac dva su razredna odjela, od toga jedan kombinirani (2.-4. razred) i jedan čisti razredni odjel (1. razred). Učenici putuju iz Breštanovaca, Suhe Mlake i Milanovca. Ima ukupno 6 učenika putnika.
PŠ Veliki Rastovac ima 2 kombinirana razredna odjela, 1.-3. te 2.-4. razred. Učenici pohađaju nastavu u jutarnjoj smjeni. Učenika putnika nema.
Ulaskom u eksperimentalni program škola se susrela s mnogobrojnim promjenama koje se odnose na organizaciju rada, prehranu u školskoj kuhinji, raspored sati i dr. Prije svega, MZO je osiguralo prehranu i za učenike matične škole i za učenike područnih škola, i to dva obroka, doručak i ručak. Školski obroci kuhaju se u kuhinji u matičnoj školi, a ručak se potom odvozi u područne škole. Prva dva tjedna nastave škola nije imala osiguran automobil za prijevoz hrane pa se hrana nije vozila u područne škole, no od 3. tjedna Općina Crnac školi je na korištenje dala automobil za prijevoz hrane dok škola ne nabavi potreban kombi čija je javna nabava u postupku pripreme. U matičnoj školi za vrijeme 1. odmora učenici razredne nastave doručkuju, a za vrijeme 5. odmora ručaju. Učenici predmetne nastave doručkuju za vrijeme 2. odmora, a ručaju za vrijeme 6. odmora.
Nadalje, nastava se ostvaruje kroz obavezni i izborni dio nastave (A1) i program potpore, potpomognutog i obogaćenog učenja (A2), a neizravno se ostvaruje kroz odgojno-obrazovne aktivnosti programa izvannastavnih (B1) i izvanškolskih (B2) aktivnosti. Eksperimentalnim programom u nastavni se plan uvode novi nastavni predmeti (Prirodoslovlje, Društvo i zajednica, Praktične vještine, Informacijske i digitalne kompetencije te Svijet i ja). Također, satnica predmeta Hrvatski jezik i Matematika od 1. do 8. razreda povećana je za 1 nastavni sat na tjedan, od 1. do 4. razreda nastavni predmet Priroda i društvo razdvaja se na dva nastavna predmeta – Prirodoslovlje (2 sata) i Društvo i zajednica (1 sat), u 5. i 6. razredu nastavni predmet Priroda preimenuje se u nastavni predmet Prirodoslovlje, a satnica se u 5. razredu povećava s 1,5 nastavnih sati na tjedan na 2 nastavna sata. U 5. razredu satnica nastavnog predmeta Geografije povećana je s 1,5 nastavnih sati na tjedan na 2 nastavna sata. U 4. razredu satnica nastavnog predmeta TZK povećana je za 1 nastavni sat, od 1. do 4. razreda uvodi se predmet Praktične vještine u trajanju od 1 nastavnog sata tjedno. Od 1. do 4. razreda satnica nastavnih predmeta Likovna kultura i Glazbena kultura povećava se za 0,5 nastavnih sati na tjedan. Od 1. do 8. razreda uvodi se obavezni nastavni predmet Informacijske i digitalne kompetencije u trajanju od 1 nastavnog sata na tjedan. U 5. i 6. razredu satnica nastavnog predmeta Tehnička kultura povećana je za 1 nastavni sat na tjedan. Od 1. do 8. razreda uvodi se nastavni predmet Svijet i ja kao alternativa Vjeronauku, a od 4. do 8. razreda drugim stranim jezikom kao izbornim predmetom bit će obuhvaćeni svi učenici. Dakle, kako se broj sati nekih predmeta povećao te su učenici obuhvaćeni i A2 programom koji je obavezan, vrijeme ostanka u školi produžilo se, stoga se mijenjao i raspored zvonjenja.
RASPORED ZVONJENJA – RAZREDNA NASTAVA
RASPORED ZVONJENJA – PREDMETNA NASTAVA
Nastava i za učenike razredne i za učenike predmetne nastave počinje u 7:45, a nultih sati nema. Obavezna nastava za učenike razredne nastave utorkom i petkom traje do 13:05 sati, a ponedjeljkom, srijedom i četvrtkom do 13:45 sati. Za učenike predmetne nastave ponedjeljkom i četvrtkom nastava traje do 13:45, a utorkom, srijedom i petkom do 14:35. Nakon toga slijedi program izvannastavnih aktivnosti (B1) koji je učenicima na početku godine bio ponuđen i koje su mogli izabrati, no taj program nije obavezan već njega pohađaju učenici koji su zainteresirani. Uspješno izvođenje Programa B1 ovisi o dodatnom prijevozu učenika. Za sada ćemo B1 program organizirati kroz projektnu nastavu u svakom polugodištu te za vrijeme nenastavnih dana.
Učenike putnike dočekuje glavni dežurni učitelj koji taj dan dežura i u blagovaonici za vrijeme dok učenici jedu te u prizemlju, dok na katu škole dežura pomoćni dežurni učitelj. Promjena u odnosu na prijašnje godine odnosi se na to da dežuraju dva učitelja u prizemlju i dva na katu, jedan učitelj prvu polovinu dana, a drugi drugu, ovisno o njihovom rasporedu.
:: opširnije ::Obavijest za roditelje - polaznike predškole
Polaznici predškole počinju pohađati program predškole od ponedjeljka 5. veljače 2024. godine.
Informativni razgovor s odgojiteljicom održat će se u petak, 2. veljače 2024. godine u 14:00 sati.
Javni poziv za upis djece u program predškole u ped. godini 2023./2024.
Zahtjev za upis - ped. godina 2023./2024.
Rezultati upisa u pedagošku godinu 2023./2024.
Obavijest za roditelje koji su zainteresirani za upis djece u vrtić u pedagoškoj godini 2023./2024.
____________________
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |