preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ivana Gorana Kovačića Vinkovci

Login
Školska knjižnica

online katalog

elektire

       

vKnjižnica

       

ViDiK

     

Bookmarks

   

Teams

       

RASPORED ZVONJENJA

Prva smjena

  1. 8.00 – 8.45    
  2. 8.55 – 9.40    
  3. 9.50 - 10.35
  4. 10.40 – 11.25
  5. 11.30 – 12.15
  6. 12.20 – 13.05

Druga smjena

  1. 13.15 – 14.00  
  2. 14.10 – 14.55  
  3. 15.05 – 15.50
  4. 15.55 – 16.40
  5. 16.45 – 17.30
  6. 17.35 – 18.20

 

 

 

 

 

 

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 30. 6. 2010.

Ukupno: 397015
Ovaj mjesec: 2264
Danas: 82
Vremenik provjera

Individualni razgovori

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
18. ožujka - Dan očeva (muškaraca)
Autor: Davor Karaula, 17. 3. 2011.

Novo je istraživanje pokazalo kako muški učitelji povoljnije utječu na razvoj dječjeg samopouzdanja i pravednosti. Te je podatke objavilo Ministarstvo obrazovanja Velike Britanije.


       Znanstvenici Westministerskog sveučilišta su proveli eksperiment kojim su obuhvatili 1200 učenika u 29 škola. Podijelili su im po dvije funte kojima su mogli kupiti do najviše 10 pitanja po cijeni od 20 penija, a na koja su imali odgovore. Ako su njihovi odgovori bili ispravni, dobili bi natrag svojih 20 penija, dok bi za krivi odgovor gubili uloženi novac.

      Dječaci i djevojčice koji su imali muškog učitelja su kupovali gotovo 50 posto više pitanja od djece koju su podučavale žene, što je protumačeno većim samopouzdanjem i vjerom u dobar ishod. Djeca koju su izravno ispitivali muški učitelji su birala 50 posto više pitanja od djece koju su ispitivali anonimni ispitivači.

    Time je dokazano, misle znanstvenici, kako muški učitelji potiču samopouzdanje i bolje razumijevanje koncepta poštenja, a da pri tom nisu ‘mekši’ od svojih kolegica. Uz to, nadareni su učenici ulagali veći trud u slučajevima kada ih je ispitivao muški učitelji u usporedbi s učenicima koje su ispitivali anonimni ispitivači. Ispodprosječni učenici nisu pokazivali razlike u zalaganju, prenosi Telegraph.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju