RASPORED ZVONJENJA
Prva smjena
Druga smjena
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Razredni odjeli 5.a, 5.b, 7.c i 7.d slučajnim su odabirom određeni za sudjelovanje u glavnom istraživanju razvoja čitalačke pismenosti školske godine 2022./2023. koje NCVVO provodi u sklopu Nacionalne strategije poticanja čitanja. Njime će se prikupiti aktualni podatci i utvrditi razine čitalačke pismenosti kod učenika radi unapređenja poučavanja i učenja čitanja u RH.
Ispitivanje je u potpunosti anonimno. Učenici koji sudjeluju u istraživanju rješavaju zadatke razumijevanja pročitanoga teksta i ispunjavaju kratak upitnik o čitalačkim navikama. Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje ne prikuplja identifikatore poput imena i prezimena učenika te rezultate ne dovodi u vezu s pojedinim učenikom. Identitet djeteta ostaje trajno tajan. Sudjelovanje u istraživanju ne utječe na ocjene ili napredak u školi. Rezultati istraživanja neće biti prikazivani na razini pojedinih učenika, razrednih odjela ili škola.
Roditelj potpisuje suglasnost za sudjelovanje svoga djeteta u ovom istraživanju.
Dokumenti NCVVO-a su u prilogu.