RASPORED ZVONJENJA
Prva smjena
Druga smjena
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Dan škole
21.3.2016.
I ove školske godine odlučili smo Dan škole obilježiti virtualnom izložbom kojoj je prethodila projektna nastava.
Svaki razredni odjel sa svojim učiteljem i/ili predmetnim nastavnikom osmišljava projekt na temu šume. Igramo se unutar svih predmetnih područja, povezujemo, osmišljavamo. Integriramo šumu.
Rezultate dvomjesečnoga rada možete pogledati na ovim stranicama.
Šuma ima neugodnu stranu što čovjeka prekasno nauči misliti. (Čehov)
Šuma najljepše pjeva. (Talajić)
Svaka je biljka svjetiljka. (Hugo)
1.c
Učiteljica: Anita Šarić
Rezultate rada 1.c pogledajte pod opširnije.
Nastavna tema: Sreća u 1. c razredu
Nastavno područje: Izvannastavna aktivnost: Plesna skupina, Tjelesna i zdravstvena kultura, Hrvatski jezik, Glazbena kultura
Cilj projekta: Poticati ples i kretanje, jer je ples jedna od najprimjerenijih aktivnosti za rad s djecom i stvaranja ugodnog okruženja u kojem će se dijete dobro osjećati. Ples ima znatan pozitivan utjecaj na razvoj brojnih sposobnosti kod djece, kao osjećaj za ritam, osjećaj za pokret, ljepotu izvođenja pokreta, njihovu sposobnost vizualizacije vlastitog položaja u skupini. Plesom razvijamo bazične motoričke sposobnosti kao što su: fleksibilnost, snaga, ravnoteža, brzina i koordinacija. Poticati i razvijati komunikacijske vještine i bogaćenje rječnika.
Ishodi učenja: - izraziti se kroz ples
- razviti koordinirane pokrete i motoriku učenika
- izraziti osobne osjećaje, odgovarati na pitanja, izražavati se punim rečenicama
- pokazati zajedništvo,toleranciju i međusobno poštovanje
Video uradak Sreća 1.c pogledajte ovdje.