RASPORED ZVONJENJA
Prva smjena
Druga smjena
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Dan škole
21.3.2016.
I ove školske godine odlučili smo Dan škole obilježiti virtualnom izložbom kojoj je prethodila projektna nastava.
Svaki razredni odjel sa svojim učiteljem i/ili predmetnim nastavnikom osmišljava projekt na temu šume. Igramo se unutar svih predmetnih područja, povezujemo, osmišljavamo. Integriramo šumu.
Rezultate dvomjesečnoga rada možete pogledati na ovim stranicama.
Šuma ima neugodnu stranu što čovjeka prekasno nauči misliti. (Čehov)
Šuma najljepše pjeva. (Talajić)
Svaka je biljka svjetiljka. (Hugo)
7.b
Predmetni nastavnici: Ana Božić i Tomislav Hrženjak
Rezultate rada 7.b pogledajte pod opširnije.
Nastavna tema: Europska unija - Najsretniji Europljani
Nastavno područje: Geografija, Glazbena kultura
Cilj projekta:: Upoznati učenike s organizacijom EU, državama članicama, himnom EU, Odom radosti i njezinim značenjem i porukom koju ona šalje. Izdvojiti najsretnije narode unutar EU, približiti učenicima stil života stanovnika u tim državama. Poticati učenike na istraživački rad i služenje različitim izvorima znanja
Ishodi učenja:Učenici su utvrdili znanje o EU, državama članicama i razlikama među državama kada je riječ o razvijenosti. Shvatili su značenje himne EU, pjevali su Odu radosti te na satu Glazbene kulture razgovarali o poruci koja ona šalje. Mogli su zaključiti da je sreća moguća samo onda kada poštujemo jedni druge te kada smo iskreni i otvorenog srca. Usporedbom država Europe naučili su puno o problemima koji muče stanovnike, ali i o najsretnijim Europljanima i načinu života koji vode posebno stanovnici sjevera i zapada. Učenici su upoznali detaljnije glazbu, kulturu, sport, kulturno – povijesne spomenike država čiji su se stanovnici izjasnili kao najsretniji i najzadovoljniji životom. Kroz ovo istraživanje povezali smo geografiju i glazbenu kulturu.