RASPORED ZVONJENJA
Prva smjena
Druga smjena
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Dan škole
21.3.2016.
I ove školske godine odlučili smo Dan škole obilježiti virtualnom izložbom kojoj je prethodila projektna nastava.
Svaki razredni odjel sa svojim učiteljem i/ili predmetnim nastavnikom osmišljava projekt na temu šume. Igramo se unutar svih predmetnih područja, povezujemo, osmišljavamo. Integriramo šumu.
Rezultate dvomjesečnoga rada možete pogledati na ovim stranicama.
Šuma ima neugodnu stranu što čovjeka prekasno nauči misliti. (Čehov)
Šuma najljepše pjeva. (Talajić)
Svaka je biljka svjetiljka. (Hugo)
5.b
Predmetni nastavnici: Tomislav Orečić i Marcela Tunjić
Rezultate rada 5.b pogledajte pod opširnije.
Nastavna tema: Povijest mobitela
Nastavno područje: Povijest, Informatika
Cilj projekta:Upoznati se sa povijesti mobitela(od samih početaka do danas.) Primjeniti informacijsko komunikacijsku tehnologiju za prikupljanje i obradu podataka (pretraživanje interneta, provođenje i analiza ankete, priprema i izrada prikupljenih podataka u obliku ppt prezentacije).
Ishodi učenja: Učenici će aktivno sudjelovati u svim fazama projekta (popunjavanje ankete, izložbi mobitela, fotografiranju, prikupljanju podataka). Samostalno pretraživati internet, prikupiti podatke o povijesti mobitela, prikupljene slike i tekstove iskoristiti u izradi ppt prezentacije. Razvijati osjećaj i naviku za potrebom pravilnog korištenja stečenog znanja u svakodnevnom životu, razvijati samostalnost i odgovornost u radu, razvijati toleranciju i uvažavati mišljenje drugih učenika.
Istraživanje učenika i nastavnika pogledajte u priloženoj prezentaciji.