RASPORED ZVONJENJA
Prva smjena
Druga smjena
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Dan škole
21.3.2016.
I ove školske godine odlučili smo Dan škole obilježiti virtualnom izložbom kojoj je prethodila projektna nastava.
Svaki razredni odjel sa svojim učiteljem i/ili predmetnim nastavnikom osmišljava projekt na temu šume. Igramo se unutar svih predmetnih područja, povezujemo, osmišljavamo. Integriramo šumu.
Rezultate dvomjesečnoga rada možete pogledati na ovim stranicama.
Šuma ima neugodnu stranu što čovjeka prekasno nauči misliti. (Čehov)
Šuma najljepše pjeva. (Talajić)
Svaka je biljka svjetiljka. (Hugo)
3.b
Učiteljica: Andrea Sadrić
Rezultate rada 3.b pogledajte pod opširnije.
Nastavne teme: crtani film Profesor Baltazar, stvaralačko pisanje, kontrast kromatsko – akromatsko Tvornica sreće, društvene igre Čovječe, nasmij se! i Memory
Nastavna područja: Hrvatski jezik, Likovna kultura, Sat razrednika
Cilj projekta: Osposobiti učenike za primanje kratkih crtanih filmova stilski i sadržajno primjerenih djetetu, za oblikovanje pjesme uz poticaj te za izražavanje kontrasta boja i neboja (šarenih i nešarenih boja) na motivu tvornice sreće u tehnici slikanja temperom. Potaknuti učenike na razmišljanje o važnosti igre kao stvaralačkog čina i užitka te razvijanje svijesti o preuzimanju odgovornosti za kvalitetnije korištenje slobodnoga vremena.
Ishodi učenja:
· razlikovati crtani film od drugih vrsta,
· prepoznati specifična sredstva filmskog jezika,
· poticati kreativnost u pisanom stvaralaštvu, logičko mišljenje i zaključivanje,
· uočiti, razlikovati i izraziti kontraste boja i neboja te ih primjeniti na svom likovnom radu
· analizirati likovni problem na svom radu i radu ostalih učenika
· upravljati emocijama kroz suočavanje s uspjehom i neuspjehom
U prilogu možete pogledati prezentaciju.