RASPORED ZVONJENJA
Prva smjena
Druga smjena
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Dan škole
21.3.2016.
I ove školske godine odlučili smo Dan škole obilježiti virtualnom izložbom kojoj je prethodila projektna nastava.
Svaki razredni odjel sa svojim učiteljem i/ili predmetnim nastavnikom osmišljava projekt na temu šume. Igramo se unutar svih predmetnih područja, povezujemo, osmišljavamo. Integriramo šumu.
Rezultate dvomjesečnoga rada možete pogledati na ovim stranicama.
Šuma ima neugodnu stranu što čovjeka prekasno nauči misliti. (Čehov)
Šuma najljepše pjeva. (Talajić)
Svaka je biljka svjetiljka. (Hugo)
4.b
Učiteljica: Andrea Sadrić
Rezultate rada 4.b pogledajte ovdje.
Nastavna tema: Šuma Striborova
Nastavno područje: Likovna i glazbena kultura
Cilj projekta: Naslikati i kreirati originalan likovni rad i ponoviti mogućnosti rada slikarskom tehnikom tempere prikazujući zadani motiv nijansiranjem boje miješanjem (vrsta, ton i čistoća boje) smještajući boje u određenu kompoziciju. Kreativno se izražavati i samostalno stvarati pjesmu na zadanu temu (Šumski rap). Potaknuti učenike na razmišljanje o važnosti igre kao užitka te razvijanje svijesti o preuzimanju odgovornosti za kvalitetnije korištenje slobodnoga vremena.
Ishodi učenja:
- prepoznati i prikazati različita nijansiranja boje (vrste, ton, čistoću) miješanjem i kompoziciju boje u tehnici tempera prikazujući zadani motiv, ali i na reprodukcijama umjetničkih djela
- argumentirano analizirati i vrednovati svoj rad i rad drugih učenika prema kriterijima tehnike i uporabe tempera i usporediti ih na temelju zajedničkog likovnog problema
- poticanje pozitivnog odnosa prema radu
Pogledajte priloženu prezentaciju.