preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ivana Gorana Kovačića Vinkovci

Login
Tražilica
Školska knjižnica

online katalog

elektire

       

vKnjižnica

       

ViDiK

     

Bookmarks

   

Teams

       

RASPORED ZVONJENJA

Prva smjena

  1. 8.00 – 8.45    
  2. 8.55 – 9.40    
  3. 9.50 - 10.35
  4. 10.40 – 11.25
  5. 11.30 – 12.15
  6. 12.20 – 13.05

Druga smjena

  1. 13.15 – 14.00  
  2. 14.10 – 14.55  
  3. 15.05 – 15.50
  4. 15.55 – 16.40
  5. 16.45 – 17.30
  6. 17.35 – 18.20

 

 

 

 

 

 

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Vremenik provjera

Individualni razgovori

Predmeti

Dan škole

21.3.2016.




 

      I ove školske godine odlučili smo Dan škole obilježiti virtualnom izložbom kojoj je prethodila projektna nastava. 

     Svaki razredni odjel sa svojim učiteljem i/ili predmetnim nastavnikom osmišljava projekt na temu šume. Igramo se unutar svih predmetnih područja, povezujemo, osmišljavamo. Integriramo šumu

     Rezultate dvomjesečnoga rada možete pogledati na ovim stranicama.

 

Šuma ima neugodnu stranu što čovjeka prekasno nauči misliti. (Čehov)

Šuma najljepše pjeva. (Talajić)

Svaka je biljka svjetiljka. (Hugo)

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Šuma Striborova
Autor: Mirna Pavić, 14. 3. 2016.

4.b

Učiteljica: Andrea Sadrić

Rezultate rada 4.b pogledajte ovdje.


Nastavna tema: Šuma Striborova

Nastavno područje: Likovna i glazbena kultura

Cilj projekta: Naslikati i kreirati originalan likovni rad i ponoviti  mogućnosti rada slikarskom tehnikom tempere prikazujući zadani motiv nijansiranjem boje miješanjem (vrsta, ton i čistoća boje) smještajući boje u određenu kompoziciju. Kreativno se izražavati i samostalno stvarati pjesmu na zadanu temu (Šumski rap). Potaknuti učenike na razmišljanje o važnosti igre kao užitka te razvijanje svijesti o preuzimanju odgovornosti za kvalitetnije korištenje slobodnoga vremena.

Ishodi učenja:

- prepoznati i prikazati različita nijansiranja boje (vrste, ton, čistoću) miješanjem i kompoziciju boje u tehnici tempera prikazujući zadani motiv, ali i na reprodukcijama umjetničkih djela

- argumentirano analizirati i vrednovati svoj rad i rad drugih učenika prema kriterijima tehnike i uporabe tempera i usporediti ih na temelju zajedničkog likovnog problema

- poticanje pozitivnog odnosa prema radu

Pogledajte priloženu prezentaciju.



Priloženi dokumenti:
Suma_Striborova,_4.b.ppsx (12.56 MB)
glazba_4.b.mp3 (1.47 MB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju