RASPORED ZVONJENJA
Prva smjena
Druga smjena
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Dan škole
21.3.2016.
I ove školske godine odlučili smo Dan škole obilježiti virtualnom izložbom kojoj je prethodila projektna nastava.
Svaki razredni odjel sa svojim učiteljem i/ili predmetnim nastavnikom osmišljava projekt na temu šume. Igramo se unutar svih predmetnih područja, povezujemo, osmišljavamo. Integriramo šumu.
Rezultate dvomjesečnoga rada možete pogledati na ovim stranicama.
Šuma ima neugodnu stranu što čovjeka prekasno nauči misliti. (Čehov)
Šuma najljepše pjeva. (Talajić)
Svaka je biljka svjetiljka. (Hugo)
2.c
Učiteljica: Ivana Šesto
Rezultate rada 2.c pogledajte pod opširnije.
Nastavna tema: Čarobna šuma 2. c razreda
Nastavno područje: Likovna kultura
Cilj projekta: Razvoj kreativnosti kreće od najranije dječje dobi. Kreativnost potiče na razmišljanje, na stvaranje i na originalnost. Kreativnost kod djece se razvija na mnogo načina, a važno je da im se pruži prilika kako bi se kreativno izražavali bilo kroz likovnu ili glazbenu umjetnost. Djeca kroz kreativno stvaranje uče i razvijaju se, istražuju i otkrivaju svijet oko sebe te na taj način razvijaju osjećaj sigurnosti, jačaju samopouzdanje, samostalnost i samokontrolu, a ujedno razvijaju kreativnost i maštu.
Ishodi učenja:
naučiti što su komplementarni kontrasti
slikati likovnom tehnikom kolaž - papir
uočiti, razlikovati i izraziti komplementarne kontraste te ih primijeniti na svom likovnom radu
uočiti i izražavati kontraste toplih i hladnih boja
poticanje pozitivnog odnosa prema radu