Termini primanja roditelja 2024./2025.
Vrijeme održavanja poslijepodnevnih informacija
(11.11.–30.11.2024.)
AMBER Alert Europe pokreće europsku kampanju za usmjeravanje roditelja tijekom nestanaka djece
CARNET-ov projekt „e-Škole“ među 12 najboljih edukacijskih projekata u svijetu
Organizacija Ujedinjenih naroda za obrazovanje, znanost i kulturu (UNESCO) proglasila je CARNET-ov pilot projekt „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola“ jednim od 12 najboljih projekata u svijetu u području primjene IKT-a u obrazovanju za 2017. godinu u konkurenciji od 143 prijavljena projekta iz 79 zemalja. U projektu e-Škole Agencija za odgoj i obrazovanje, Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih i Fakultet za organizaciju i informatiku u Varaždinu su partneri.
www.azoo.hr
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
21. studenog 2018. nastavila se dobra praksa i odlazak učenika na još jednu, treću po redu, radionicu dubrovačkog govora.
Učenici su se upoznali sa dubrovačkim govorom kroz edukativnu radionicu u organizaciji Dubrovačke knjižnice na poticaj Grada Dubrovnika, kroz vodstvo magistre hrvatskoga jezika Nikoline Kuraice.
Upoznali su se djelima i životom dubrovačkom pisca Marina Držića sa posebnim osvrtom na prolog Dugog Nosa, negromanta, iz komedije "Dundo Maroje", kojega je učenicima čitao glumac kazališta Marina Držića Edi Jertec.
U suradnji sa Domom Marina Držića učenici su sudjelovali i u likovnoj radionici, koju je pripremila muzejska pedagoginja Jasmina Runje.
Terensku nastavu učenici su zaokružili vodstvom na hrvatskom i engleskom jeziku, te proširili i produbili znanje engleskog jezika govoreći o Marinu Držiću, njegovim djelima i zanimljivim činjenicama koje su samostalno istražili, gdje se poticao pozitivan stav prema kulturno-povijesnoj baštini, interesu za zavičajnu povijest i hrvatsku književnost.
Na temelju provednog istraživačkog rada, suradničkog učenja, zabilješki i analize terenske nastave, učenici su na satu izradili plakat i pripremili samostalno izlaganje.