Obilježavanje Svjetskog dana tablice množenja
Autor: Antonija Filipović Bjelobradić, 13. 10. 2022.
Naša škola se i ove godine uključila u obilježavanje Svjetskog dana tablice množenja. Glavna svrha proslave Svjetskog dana tablice množenja je popularizacija zabavnih oblika matematike u nastavi i učenju te primjena znanja tablice množenja na ugodan i netipičan način. U obilježavanju ovoga dana sudjelovali su učenici razredne i predmetne nastave, točnije učiteljice razredne nastave Silva Baćanović i Sonja Božičević, učiteljica matematike Spomenka Roth te pedagoginja Antonija Filipović. Tijekom rujna i listopada 2022. učenici, učiteljice i pedagoginja pripremali su materijale, ispitne listove, igre, plakate, logotipe, bedževe, identifikatore za sudionike i ostale materijale bitne za realizaciju svih planiranih aktivnosti u okviru obilježavanja ovoga dana, a koje nam je omogućio glavni organizator, izdavač Grabowski kartica iz Poljske i proizvođač didaktičkih materijala za podučavanje Matematike u nastavi. Učenici su se zabavili te su na kreativan i zanimljiv način ponovili znanje tablice množenja. Kako su to obilježile učiteljice sa svojim učenicima pogledajte pod „više“.
Učenici 3. razreda su pod vodstvom učiteljice Silve Baćanović proveli različite aktivnosti unutar proslave ovoga dana.
1. aktivnost
Učenici su podijeljeni u 4 skupine. Svaka skupina dobiva različite brojeve isprintane na papiru. Zadatak: u brojeve koje su dobili napisati sve višekratnike toga broja. Brojevi se izlažu na školskoj ploči i uspoređuje se točnost na razrednoj tablici množenja.
2. aktivnost
Učenici su podijeljeni u 2 skupine – crvenu i plavu. Zadatak: riješiti zadatke tablice množenja napisane na papiru tako da učenici stave plastičnu čašu s rješenjem na odgovarajući zadatak. Pobjednik je ona skupina koja prva riješi sve zadatke. Igra se igra dva puta, a zatim se proglašava pobjednik.
3. aktivnost
Učenici su podijeljeni u 4 skupine. Zadatak: točno riješiti zadatke tablice množenja – kviz znanja. Zadatak se rješava na pametnoj ploči uz pomoć aplikacije Wordwall. Pobjednik je ona skupina koja ima najviše točnih rješenja.
4. aktivnost
Svaka od 4 skupine bira 1 člana skupine koji se natječe s ostala 3 člana u brzom rješavanju zadataka tablice množenja. Zadatak: riješiti 5 zadataka na papiru u što kraćem vremenu. Igra se igra dok se ne dobije pobjednik razreda.
5. aktivnost
Skupine biraju 1 člana skupine koji se natječe s ostala 3 člana u brzom rješavanju zadataka tablice množenja. Zadatak: riješiti 11 zadataka na ploči u određenom vremenu. Pobjednik je ona skupina koja ima više točnih rješenja.
6. aktivnost
Zadatak: učenici koji odlično znaju tablicu množenja izlaze iz učionice i provjeravaju koliko tablicu množenja znaju stariji učenici.
Učenici 4. razreda matične škole su s učiteljicom Sonjom Božičević obilježavanje Svjetskog dana tablice množenja započeli su već tradicionalnim turnirom u prvoj aktivnosti koju su nazvali „ Majstor množenja“. U roku od 60 sekundi trebalo je riješiti zadatke tablice množenja napisane na papiru tako da učenici stave plastičnu čašu s rješenjem na odgovarajući zadatak. Igrali su sistemom eliminacije sve do finala gdje su se ove godine sastali Mislav i Tomislav. Obojica su imala sva točna rješenja, no s obzirom na to da je Mislav bio brži u radu osvojio je titulu „Majstor množenja“.
Druga se aktivnost zvala „Muholovka“. Po 6 učenika trebaju što brže muholovkom udariti točan višekratnik zadanog broja, ovisno o broju koji je zadan bacanjem kockice. Pobjeđuje učenik koji prvi osvoji tri boda (najbrže udari tri muhe na kojima su točni višekratnici).
U trećoj aktivnosti učenici su na listiću rješavali 10 zadataka čiju je točnost pregledala učiteljica. S jedne strane nalazili su se 5 lakših zadataka, s druge 5 težih. Učenici koji uspješno riješe svih 5 lakših zadataka zalijepili su si crno bijelu sličicu (Majstor množenja), a učenici sa svih 10 točnih rješenja (i lakši i teži zadatci) dobili su i sličicu u boji.
Završna igra odvijala se uz pomoć pametne ploče u računalnoj igri Wordwall (Memory Tablica množenja i dijeljenja). Učenici su igrali u paru, međusobno surađivali i pokušavali ostvariti što bolji rezultat.
I ove smo godine uživali u natjecanjima, ali i uspješno ponovili poznavanje tablice množenja.
Tijekom aktivnosti učenici su se izvrsno zabavljali, što je vidljivo i na fotografijama. Budući da nam se obilježavanje ovoga dana jako svidjelo, već imamo ideje za sljedeću godinu te se jako veselimo sljedećem Svjetskom danu tablice množenja.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Poštovani roditelji i učenici,
stručnim suradnicama pedagoginji,
edukacijskoj rehabilitatorici i
knjižničarki možete se obratiti u
virtualni sandučić povjerenja
ivan.kozarac.nijemci
@gmail.com
putem kojega im možete slati svoje upite, prijedloge i mišljenja.
SANDUČIĆ POVJERENJA
Mjesto na kojem možeš podijeliti svoje misli, osjećaje i želje.
Podijeli ih s nama u obliku pisma (kod ureda pedagoginje)
ili putem elektroničke pošte (na adresu: ivan.kozarac.nijemci
@gmail.com),
pri čemu se ne moraš bojati jer ćeš ostati anoniman o čemu će se pobrinuti
pedagoška služba škole.