Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2012. godinu
Autor: Nada Ćosić, 4. 2. 2013.
IZVJEŠĆE O PROVEDBI
ZAKONA O PRAVU NA PRISTUP INFORMACIJAMA
ZA 2012. GODINU
OSNOVNA ŠKOLA «IVAN KOZRAC»
____________________________________
(naziv tijela javne vlasti)
ZRINSKA 8, 32 245 NIJEMCI_________________
(adresa, sjedište)
|
Podaci iz članka 25. Zakona o pravu na pristup informacijama:
|
||
|
1. |
broj zaprimljenih zahtjeva za informacije |
0 |
|
2. |
broj usvojenih zahtjeva |
0 |
|
3. |
broj izdanih obavijesti, sukladno članku 15. stavku 2. Zakona o pravu na pristup informacijama |
0 |
|
4. |
broj odbijenih zahtjeva i razlozi odbijanja |
0 |
|
5. |
broj odbijenih zahtjeva i razlozi odbijanja, sukladno članku 8. stavku 1. Zakona o pravu na pristup informacijama |
0 |
|
6. |
broj odbačenih zahtjeva i razlozi odbacivanja |
0 |
|
7. |
broj ustupljenih zahtjeva
|
0 |
|
8.
|
broj zaprimljenih zahtjeva za ispravak ili dopunu informacije |
0 |
|
9. |
broj usvojenih zahtjeva za ispravak ili dopunu informacije |
0 |
|
10.
|
broj odbijenih zahtjeva za ispravak ili dopunu informacije |
0 |
|
11. |
broj odbačenih zahtjeva za ispravak ili dopunu informacije |
0 |
|
12. |
broj zahtjeva riješenih u roku |
0 |
|
13. |
broj zahtjeva riješenih izvan roka |
0 |
|
14. |
broj neriješenih zahtjeva |
0 |
|
15. |
broj izjavljenih žalbi |
0 |
|
16. |
broj usvojenih žalbi |
0 |
|
17. |
broj odbijenih žalbi |
0 |
|
18. |
broj odbačenih žalbi
|
0 |
|
19. |
broj podnesenih tužbi |
0 |
|
20. |
visina ostvarene naknade iz članka 19. Zakona o pravu na pristup informacijama |
0 |
|
21. |
informacije koje su objavljene sukladno obvezama utvrđenim člankom 20. Zakona o pravu na pristup informacijama |
-Godišnji plan i program rada škole za šk.2012/13.g -Školski kurikulum za šk. 2012/13.godinu -Vremenik pisanih provjera -Kriterij za ocjenjivanje vladanja -Kućni red -Popis udžbenika -Raspored sati -Raspored izvannastavnih aktivnosti -Raspored primanja roditelja i otvorenog sata učitelja -Natječaji za popunu radnih mjesta -Javni natječaj za davanje u zakup poljoprivrednog zemljišta -Katalog informacija -Odluka o određivanju službenika za informiranje -Plan nabave za 2012. godinu -Procedura o stvaranju ugovornih obveza -Procedura o zaprimanju računa, njihove provjere i pravovremenog plaćanja -Popis djelatnika škole |
|
22. |
obrazloženje i ocjena postojećeg stanja na osnovi prethodno iskazanih podataka |
|
U Nijemcima, 25. siječnja 2012.
RAVNATELJICA
Tatjana Knežević, prof.
| « Rujan 2024 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
| 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
| 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
| 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
| 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
| 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |

Poštovani roditelji i učenici,
stručnim suradnicama pedagoginji,
edukacijskoj rehabilitatorici i
knjižničarki možete se obratiti u
virtualni sandučić povjerenja
ivan.kozarac.nijemci
@gmail.com
putem kojega im možete slati svoje upite, prijedloge i mišljenja.

SANDUČIĆ POVJERENJA
Mjesto na kojem možeš podijeliti svoje misli, osjećaje i želje.
Podijeli ih s nama u obliku pisma (kod ureda pedagoginje)
ili putem elektroničke pošte (na adresu: ivan.kozarac.nijemci
@gmail.com),
pri čemu se ne moraš bojati jer ćeš ostati anoniman o čemu će se pobrinuti
pedagoška služba škole.













