preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ivo Kozarčanin Hrvatska Dubica

Login
Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Microsoft 365

 

e - Dnevnik za učenike i roditelje

 

Sigurnost na internetu

 

Opasnost od strujnog udara uz prugu

Brojač posjeta
Ispis statistike od 11. 1. 2013.

Ukupno: 101196
Virtualna knjižnica

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Sudjelovanje u dodjeli „Godišnje nagrade za novinarske radove koji promiču vrijednosti obrazovanja“
Autor: Marija Smiljanić, 7. 3. 2019.

Učenici 7. razreda sudjelovali su u glasovanju za Godišnju nagradu za novinarske radove koji promiču vrijednosti obrazovanja udruge Pragma. Nagrada se ove godine provodi pod motom  „Neopisivo!“ s ciljem poticanja zdravih stilova života među djecom i mladima te promocije zdravlja u školi, domu i obitelji. Zdrav životni stil Svjetska zdravstvena organizacija opisuje kao način života koji snižava rizike od ozbiljnih bolesti ili prerane smrti, za ona stanja i probleme koje je moguće prevenirati. Zdravim stilom života popravljamo kvalitetu vlastitog života i postajemo poželjni modeli za oponašanje. Učenici koji su sudjelovali u glasovanju za Nagradu u isto vrijeme su usvajali znanja o zdravim navikama i vještine kritičkog promišljanja, ali i jačali medijsku pismenost te razvijali vlastito samopouzdanje na temelju iskustva sudjelovanja u procesu glasovanja.


Glasovanje je provedeno na satu hrvatskoga jezika, a odlučili smo se najprije za sudjelovanje u ocjenjivanju televizijskih priloga, a zatim i radijskih i tiskanih radova. Rad smo započeli razgovorom o medijskoj pismenosti i kritičkom sagledavanju novinarskih radova te su učenici upoznati s Etičkim kodeksom hrvatskih novinara. Razgovarali su o tome što su to etička načela, što znači objektivno pristupanje nekoj temi te što sve novinaru može biti izvor informacija. Nakon gledanja televizijskih priloga razgovarali su o osjećajima koje je u njima pobudio pojedini rad, zatim o tome što su naučili i zapamtili gledajući televizijske priloge, koja je poruka svakog od priloga te je li novinar temu obradio na zadovoljavajući način. Prezentacijske vještine učenici su razvijali predstavljanjem radijskih i tiskanih radova ostalim učenicima, a zatim su izabrani najbolji radovi.

Učenici 7. razreda rado raspravljaju i iznose mišljenja, vole sudjelovati u projektima i istraživati. Ovakav način sudjelovanja u odabiru novinarskih radova omogućava razvoj kritičkog mišljenja i komunikacijskih vještina. Učenici se pritom osjećaju važno jer imaju neposredan utjecaj na dodjeljivanje Godišnje nagrade za novinarske radove koji promiču vrijednosti obrazovanja.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju