PROJEKT: Osiguravanje školske prehrane za djecu u riziku od siromaštva (2018/2019.)
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Èe | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Ove školske godine naša škola ukljuèila se u projekt „Èitajmo zajedno – èitajmo naglas: zaboravljene knjige“. Rijeè je o projektu koji se na nacionalnoj razini provodi veæ èetiri godine uz potporu Hrvatske udruge školskih knji¾nièara s predsjednicom Vanjom Jurilj. Kako funkcionira projekt?
Struèni suradnik knji¾nièar u svakoj školi provodi projekt s jednim razredom (treæi do pet, no mo¾e i neki drugi razred po izboru) i s razrednom uèiteljicom. Bit projekta je da se èita zajedno, da se èita naglas i da se èitaju zaboravljene knjige – dakle one knjige koje su u našim knji¾niènim fondovima, a NISU u obveznoj lektiri.
Nakon odabira knjige, knjiga se veæ od poèetka školske godine èita u razredu naglas. Na kraju, na završnici, DVOJE uèenika iz svake škole predstavlja knjigu.
U projekt je ukljuèen 4.c i 4.d razred s uèiteljicama Anitom Korov i Dajnom Ðermešter te knji¾nièarkom Marijom Ajdukoviæ. Odaziv uèenika je bio velik, stoga æe biti teško odabrati samo DVOJE uèenika koji æe predstavljati djelo na završnici. Èita se Srce talijanskog knji¾evnika Edmonda de Amicisa koji je svojevrstan roman-dnevnik o ðaèkom ¾ivotu na prijelazu prošlog stoljeæa. Djeca su izvrsno prihvatila djelo i tematiku koja je danas gotovo neshvatljiva današnjem djetetu i veæ su puni ideja kako bi to mogli predstaviti. Èitali su svi, od djece, uèiteljica i knji¾nièarke, a pridru¾ili su nam se u èitanju i pedagoginja Dajana Babli, vjerouèiteljica Vanesa Šeriæ te nastavnik povijesti Leonardo Rold.
Završnica je osmišljena tako da se na što atraktivniji naèin predstavi knjiga.Sve aktivnosti trebale bi biti gotove do kraja veljaèe ili poèetka o¾ujka sljedeæe godine, a završnica æe se odr¾ati u Zagrebu.