PROJEKT: Osiguravanje školske prehrane za djecu u riziku od siromaštva (2018/2019.)
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Èe | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Uèenici posebnih odjela su 5. studenog 2018. sudjelovali u projektnom danu povodom Mjeseca hrvatske knjige.
Knji¾nièarka Marija Ajdukoviæ i uèiteljice posebnih odjela Josipa Bogdan i Sanja Tokiæ osmislile su zajednièku suradnju kojoj je cilj poticanje èitanja i vrednovanje bogate kulturne ba¹tine ¹to je i tema ovogodi¹njeg Mjeseca knjige. Uèenici su cijeli svoj radni dan usmjerili na temu glagoljice.
Pod nazivom Glagoljica – kulturna ba¹tina, uèiteljice Josipa i Sanja te knji¾nièarka Marija odr¾ale su niz aktivnosti s uèenicima u ¹kolskoj knji¾nici i u uèionici. U knji¾nici su uèenici imali priliku pogledati prezentaciju o povijesnom razvoju glagoljice te prokomentirati s knji¾nièarkom kako je nastala glagoljica, tko ju je izumio, koje su vrste glagoljice te vremensko razdoblje u kojem se pojavljuje. Nakon prezentacije i razgovora, djeca su ponovila svoje steèeno znanje uz pomoæ listova sa sa¾etkom.
U nastavku aktivnosti djeca su upoznala glagoljska slova te zajedno sa knji¾nièarkom i uèiteljicama oslikala prigodni naziv za pano Mjesec knjige. Isto tako, poku¹ali smo rje¹avati i zanimljive zadatke, osmosmjerke, mozgalice i labirinte vezane uz glagoljicu. Nakon toga uèenici su u svojoj uèionici nastavili zabavu s glagoljicom tako ¹to su ispunili svoj prostor svojim imenima na glagoljici.
Djeca vole raznolike aktivnosti, a i uvjerili smo se da i zabavljajuæi se mo¾emo nauèiti puno.