preskoči na sadržaj

Osnovna ¹kola Ivana Kukuljeviæa Beli¹æe

Login
 

 

 

Prilo¾eni dokumenti:
Upute za ucenike i roditelje.pdf

"VRIJEME JE ZA ©KOLSKI OBROK 2"

 

PROJEKT: Osiguravanje školske prehrane za djecu u riziku od siromaštva (2018/2019.)

Prilo¾eni dokumenti:
VRIJEME JE ZA SKOLSKI OBROK 2.pdf

VRIJEME JE ZA ©KOLSKI OBROK 3


Prilo¾eni dokumenti:
Kratak opis projekta- za WEB.docx

IDEMO U SREDNJU

 

 

GRAD BELI©ÆE

 

 

 

Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Èe Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani dogaðaji

E lektire

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispi¹i èlanak Po¹alji prijatelju
Putovanje kroz godi¹nja doba - zima/proljeæe 2021.
Autor: Dajana Vinkoviæ, 12. 3. 2021.

Naše putovanje kroz godišnja doba izabranih aktivnosti engleskog jezika ulazi u Novu 2021. smiley


Zima 2020./proljeæe 2021.                  

(Treæa stanica)

 

Sljedeæa zajednièka jezièna aktivnost (izmeðu zime i proljeæa) to istra¾ivaèki rad u parovima i/ili u malim skupinama sedmih razreda (7.A, 7.B, 7.C i 7.D) pod nazivom ''Learning modals with the famous ones'' = ''Uèimo modalne glagole uz poznate osobe''.

Ovaj mini-projekt imao je dva glavna cilja:  istra¾iti osnovne èinjenice o poznatim osobama i potaknuti uèenike/uèenice na razlikovanje i pravilnu primjenu modalnih glagola koje uèenici/uèenice sedmih razreda upoznaju tijekom redovne nastave. Svaki razred mogao je izabrati o kojoj od ponuðenih osoba ¾eli i istra¾ivati i kasnije pisati kratak tekst.

Razred

Izabrane poznate osobe:

7.A

Ludwig van Beethoven

7.B

 

Maria Sk³odowska- Curie

Nicolaus Copernicus (Nikola Kopernik)

7.C

Albert Einstein

7.D

Pope St. John Paul II (Papa Sv. Ivan Pavao II)

 

 

 

U ovom projektu iskoristili smo ''lutke'' likova koje je za potrebe EDL 2015 (Europski dan jezika 2015.) i poljsko-njemaèke uèionice izradila je nastavnica engleskog i njemaèkog jezika, Tanja Vuèkoviæ. Ovi putem ¾elimo se zahvaliti i joj i osoblju škole na pomoæi oko montiranja radova, gða.Jasna Šerek, g. ®eljki Bošnjak i g. Bruno Braèevac.

 

Svi razredi-sudionici, nakon postavljanja izlo¾be radova u glavnom hodniku škole (dostupna još tjedan dana, do 19.03.2021.), uz epidemiološke mjere, došli su na razgledavanje svih radova te èitanje na glas i kratku provjeru razumijevanja uz prijevod svojih reèenica. Nastavilo je slikanje radova, dijeljenja informacija/slika putem Teams-a  i zapisivanja bilješki u bilje¾nici. Vrijeme æe pokazati da li taj oblik nastave doprinio je pribli¾avanju i boljem razumijevanju modalnih glagola engleskog jezika.

Odgojno-obrazovni ishodi ovog mini-projekta:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7. razred

A. Komunikacijska jezièna kompetencija

OŠ (1) EJ A.7.6.

Piše kratak strukturiran tekst poznate tematike koristeæi se jednostavnim jeziènim strukturama ni¾e razine slo¾enosti i primjenjujuæi pravopisna pravila.

– planira strukturu i sadr¾aj teksta

– koristi se primjerenim kohezivnim sredstvima i odgovarajuæim jeziènim strukturama

– primjenjuje pravopisna pravila u razlièitim aktivnostima pisanja

– ureðuje, tj. ispravlja svoj tekst

C. Samostalnost u ovladavanju jezikom                                                                                               OŠ (1) EJ C.7.1.

Izabire i primjenjuje osnovne kognitivne strategije uèenja jezika primjerene razlièitim

 zadatcima.

– planira i priprema jeziène aktivnosti

– primjenjuje jednostavne leksièke i strukturne obrasce/pravila

– koristi se kontekstom i prethodnim

znanjem radi odreðivanja znaèenja i izgovora rijeèi

OŠ (1) EJ C.7.3.

Izabire i primjenjuje osnovne društveno-afektivne strategije uèenja jezika primjerene razlièitim zadatcima.

– aktivno sluša i uva¾ava mišljenja drugih

– sudjeluje u procesu donošenja odluka u skupini

 

OŠ (1) EJ C.7.4.

Prilagoðava i koristi se osnovnim tehnikama kreativnoga izra¾avanja u stvaranju razlièitih vrsta kratkih tekstova poznatih sadr¾aja.

– kreativno oblikuje razlièite vrste kratkih tekstova poznatih sadr¾aja

OŠ (1) EJ C.7.5.

Povezuje osnovne vještine kritièkoga mišljenja i koristi se njima: objašnjava informacije, tumaèi i procjenjuje svoja i tuða mišljenja, stavove i vrijednosti i rješava problemske situacije.

– promišlja temu

– provjerava informacije procjenjujuæi njihovu aktualnost i svrhovitost u rješavanju problemske situacije

– tumaèi i kritièki procjenjuje mišljenja, stavove i vrijednosti

OŠ (1) EJ C.7.6.

Izabire i tumaèi informacije iz razlièitih izvora te izvodi kratke prezentacije srednje slo¾enih sadr¾aja.

– iz razlièitih ponuðenih izvora izabire i kritièki objašnjava svoj izbor informacija prema smjernicama i prezentira ih

 

Pripremila: mgr Anna Maria Popoviæ

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispi¹i èlanak Ispi¹i èlanak | Po¹alji prijatelju Po¹alji prijatelju ]
preskoči na navigaciju