PROJEKT: Osiguravanje školske prehrane za djecu u riziku od siromaštva (2018/2019.)
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Èe | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Naše putovanje kroz godišnja doba izabranih aktivnosti engleskog jezika ulazi u Novu 2021.
Zima 2020./proljeæe 2021.
(Treæa stanica)
Sljedeæa zajednièka jezièna aktivnost (izmeðu zime i proljeæa) to istra¾ivaèki rad u parovima i/ili u malim skupinama sedmih razreda (7.A, 7.B, 7.C i 7.D) pod nazivom ''Learning modals with the famous ones'' = ''Uèimo modalne glagole uz poznate osobe''.
Ovaj mini-projekt imao je dva glavna cilja: istra¾iti osnovne èinjenice o poznatim osobama i potaknuti uèenike/uèenice na razlikovanje i pravilnu primjenu modalnih glagola koje uèenici/uèenice sedmih razreda upoznaju tijekom redovne nastave. Svaki razred mogao je izabrati o kojoj od ponuðenih osoba ¾eli i istra¾ivati i kasnije pisati kratak tekst.
Razred |
Izabrane poznate osobe: |
7.A |
Ludwig van Beethoven |
7.B
|
Maria Sk³odowska- Curie Nicolaus Copernicus (Nikola Kopernik) |
7.C |
Albert Einstein |
7.D |
Pope St. John Paul II (Papa Sv. Ivan Pavao II) |
U ovom projektu iskoristili smo ''lutke'' likova koje je za potrebe EDL 2015 (Europski dan jezika 2015.) i poljsko-njemaèke uèionice izradila je nastavnica engleskog i njemaèkog jezika, Tanja Vuèkoviæ. Ovi putem ¾elimo se zahvaliti i joj i osoblju škole na pomoæi oko montiranja radova, gða.Jasna Šerek, g. ®eljki Bošnjak i g. Bruno Braèevac.
Svi razredi-sudionici, nakon postavljanja izlo¾be radova u glavnom hodniku škole (dostupna još tjedan dana, do 19.03.2021.), uz epidemiološke mjere, došli su na razgledavanje svih radova te èitanje na glas i kratku provjeru razumijevanja uz prijevod svojih reèenica. Nastavilo je slikanje radova, dijeljenja informacija/slika putem Teams-a i zapisivanja bilješki u bilje¾nici. Vrijeme æe pokazati da li taj oblik nastave doprinio je pribli¾avanju i boljem razumijevanju modalnih glagola engleskog jezika.
Odgojno-obrazovni ishodi ovog mini-projekta:
7. razred |
A. Komunikacijska jezièna kompetencija OŠ (1) EJ A.7.6. Piše kratak strukturiran tekst poznate tematike koristeæi se jednostavnim jeziènim strukturama ni¾e razine slo¾enosti i primjenjujuæi pravopisna pravila. – planira strukturu i sadr¾aj teksta – koristi se primjerenim kohezivnim sredstvima i odgovarajuæim jeziènim strukturama – primjenjuje pravopisna pravila u razlièitim aktivnostima pisanja – ureðuje, tj. ispravlja svoj tekst |
C. Samostalnost u ovladavanju jezikom OŠ (1) EJ C.7.1. Izabire i primjenjuje osnovne kognitivne strategije uèenja jezika primjerene razlièitim zadatcima. – planira i priprema jeziène aktivnosti – primjenjuje jednostavne leksièke i strukturne obrasce/pravila – koristi se kontekstom i prethodnim znanjem radi odreðivanja znaèenja i izgovora rijeèi |
|
OŠ (1) EJ C.7.3. Izabire i primjenjuje osnovne društveno-afektivne strategije uèenja jezika primjerene razlièitim zadatcima. – aktivno sluša i uva¾ava mišljenja drugih – sudjeluje u procesu donošenja odluka u skupini
|
|
OŠ (1) EJ C.7.4. Prilagoðava i koristi se osnovnim tehnikama kreativnoga izra¾avanja u stvaranju razlièitih vrsta kratkih tekstova poznatih sadr¾aja. – kreativno oblikuje razlièite vrste kratkih tekstova poznatih sadr¾aja |
|
OŠ (1) EJ C.7.5. Povezuje osnovne vještine kritièkoga mišljenja i koristi se njima: objašnjava informacije, tumaèi i procjenjuje svoja i tuða mišljenja, stavove i vrijednosti i rješava problemske situacije. – promišlja temu – provjerava informacije procjenjujuæi njihovu aktualnost i svrhovitost u rješavanju problemske situacije – tumaèi i kritièki procjenjuje mišljenja, stavove i vrijednosti |
|
OŠ (1) EJ C.7.6. Izabire i tumaèi informacije iz razlièitih izvora te izvodi kratke prezentacije srednje slo¾enih sadr¾aja. – iz razlièitih ponuðenih izvora izabire i kritièki objašnjava svoj izbor informacija prema smjernicama i prezentira ih |
Pripremila: mgr Anna Maria Popoviæ