U sklopu projekta EMO – Emocije Mogu Osjetiti koji se provodi s učenicima 2.a i 2.b razreda naše škole u školskoj godini 2023./2024. cilj nam je bio pružiti pomoć učenicima u razvoju emocionalne inteligencije i jezično-komunikacijskom izražavanju kroz kreativno stvaralaštvo u svrhu prepoznavanja vlastitih i tuđih bazičnih emocija (sreća, tuga, strah i ljutnja).
S obzirom na to da postoje četiri bazične emocije s kojima se svako dijete rodi i koje treba naučiti pravilno iskazati i dijeliti cilj nam je bio kroz četiri radionice upoznati učenike s izražavanjem emocija kroz čitanje i pričanje terapijskih priča. Ove radionice s učenicima su provele knjižničarka Matea Tadić, pedagoginja Petra Dragun i psihologinja Ivana Turudić.
Na svakoj pojedinoj radionici s učenicima se povela tema o načinu izražavanja svake pojedine emocije kojom smo se bavili. Kroz čitanje terapijskih priča i otkrivanje likova i njihovog ponašanja u pričama učenike se poticalo na razumijevanje različitog načina izražavanja istih te ih se podučilo tehnikama koje mogu koristiti u svakodnevnom životu kako bi bolje ovladali vlastitim emocionalnim stanjima.
Tako su na radionicama, osim čitanja i analize likova iz svake pojedine priče te zajedničke rasprave o aspektima koje određena emocija budi u svakome od nas, učenici imali priliku izraditi vlastitu razrednu kutiju sreće gdje su na papirićima pisali misaone citate koji potiču sretno raspoloženje. Osim toga, izrađivali su i kutiju za pružanje utjehe tužnom prijatelju ili prijateljici koja je bila puna prekrasnih poruka. Nastojalo ih se podučiti empatiji i poticala se briga za druge koji s nama provode vrijeme. Na radionici koja se bavila strahom i nošenjem sa neugodnim, zabrinjavajućim trenutcima učenici su učili tehnike disanja i preusmjeravanja pažnje kako bi taj strah neutralizirali i umanjili. Osim toga, podučilo ih se tome kako su naše misli, emocije i ponašanje uvijek u međuodnosu jedni s drugima i kako zabrinutost i osjećaj straha možemo pobijediti tako da naučimo prepoznavati vlastite negativne misli. Na radionici koja je za temu imala emociju Ljutnje učenici su naučili koristiti određene tehnike samokontrole i preusmjeravanja misli koje im mogu pomoći u tome da dobiju povećanu kontrolu nad svojim ponašanjem. Podučilo ih se tehnikama zabavnog disanja, stop tehnici i tehnikom imaginacije u mašti.
Učenici su bili vrlo zainteresirani, rado su sudjelovali u svim aktivnostima te smo se svi zajedno, osim što smo puno toga novoga naučili, i jako dobro zabavili.
Školska psihologinja:
Ivana Turudić, mag. psych.
image0.jpeg
image1.jpeg
IMG 3774.jpg
IMG 3956.JPG
IMG 3958.JPG
IMG 3959.JPG
IMG 4177.jpg
IMG 4179.jpg
IMG 4180.jpg
IMG 4183.jpg
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |