Projekt “Pozdrav jeseni 2022.”
Autor: Anamarija Macan, 11. 10. 2022.
“Tiho, o tiho govori mi jesen:
Šuštanjem lišća i šapatom kiše…”
Učenici 4.a razreda, 10. listopada obilježili su početak jeseni zanimljivim aktivnostima u sklopu razrednog projekta “Pozdrav jeseni 2022.” na obližnjoj livadi.
Cilj projekta bio je spoznati jesen u neposrednom okruženju svim osjetilima; osvijestiti učenicima promjene koje se događaju tijekom godišnjih doba, posebice jeseni te ih poticati na aktivni boravak u prirodi u ugodnom razrednom ozračju.
ISHODI:
-istraživanjem u neposrednom okruženju spoznati osnovna obilježja jeseni u zavičaju
- doživjeti prirodu u jesen kao motiv za likovno i literarno izražavanje (strip, buket cvijeća, monolog, pisanje pjesme, pjevanje, ples)
- razvijati osjećaj za sklad prirode i njem blagotvoran utjecaj na čovjeka
- odrediti Sunce kao izvor svjetlosti i topline
ODGOJNO-OBRAZOVNA OČEKIVANJA MEĐUPREDMETNIH TEMA:
osr A.2.3. Razvija osobne potencijale
zdr A.2.2.B Primjenjuje pravilnu tjelesnu aktivnost sukladno svojim sposobnostima, afinitetima i zdravstvenom stanju.
pod B.2.2. Planira i upravlja aktivnostima.
odr A.2.2. Uočava da u prirodi postoji međudjelovanje i međuovisnost
odr C.2.3. Prepoznaje važnost očuvanje okoliša za opću dobrobit.
uku A.2.1. Uz podršku učitelja ili samostalno traži nove informacije iz različitih izvora i uspješno ih primjenjuje pri rješavanju problema.
uku A.2.3. Učenik se koristi kreativnošću za oblikovanje svojih ideja i pristupa rješavanju problema.
uku D.2.1. Učenik stvara prikladno fizičko okružje za učenje s ciljem poboljšanja koncentracije i motivacije.
uku D.2.2. Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć
Projekt je dio Školskog kurikuluma za 2022/23. godinu:
AKTIVNOSTI:
- šetnja od škole do livade u kojoj smo prolazeći pored voćnjaka, vrtova, oranica i šume uočavali i ponavljali poznate sadržaje vezane uz promjene u prirodi u jesen i staništa, snalaženje u prostoru i određivanje strana svijeta pomoću sunca i pojava u prirodi.
PRIRODA I DRUŠTVO: Sunce – izvor života
Učenici su se prisjetili što znaju o uvjetima života. Produbili smo spoznaje o Suncu kao izvoru i uvjetu života te o razlogu promjene i značajkama pojedinih godišnjih doba. Naveli su primjere kome je potrebna sunčeva svjetlost i toplina za održavanje života te zaključili kako bez Sunca nema života. Razlikovali su svijetli i tamni dio dana. Opisali su promjenu temperature tijekom dana.
HRVATSKI JEZIK: "Jesenske muke jednoga Luke"
Nakon čitanja priče, uslijedila je sadržajna i etička analiza teksta. Učenici su u skupinama pristupili stvaralaštvu: osmišljavanju rap pjesme na temu jeseni, stvaranju stripa o jesenskim plodovima i smišljanjem monologa o odabranom jesenskom plodu.
LIKOVNA KULTURA: Nakon razgovora o bojama, veličini i kompoziciji, učenici su osmislili i složili buket livadskog cvijeća i trava.
TZK: Nakon opće pripremnih vježbi, učenici su sudjelovali u štafetnim igrama, graničaru i nogometu.
Pozdrav jeseni je završio plesanjem kola "Seljančica" i "Kalendari". Kako bi livada ostala netaknuta, učenici su sve papiriće odlagali u vreću za smeće.
Jesenski pozdrav livadi do nekog drugog puta.
Dječja lica pokazuju da smo i ove godine uspješno pozdravili jesen!
učiteljica Marija Andrić
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Ukupno: 268837
Danas: 32