Pale sam na svijetu u 1. a razredu
Autor: Anamarija Macan, 1. 6. 2020.
Scenarij poučavanja – Jens Sigsgaard: Pale sam na svijetu
Nitko ne voli biti sam!
“Uz knjigu nismo sami!”
Da je doista tako, 20. 5. 2020. godine, uvjerili su se učenici 1.a razreda čitajući slikovnicu “Pale sam na svijetu”.
https://view.genial.ly/5eb865217199c50d8c41a86f/interactive-image-pale-sam-na-svijetu
Slijedeći interaktivne ikone u alatu genially, učenici su upoznali dječaka po imenu Pale i slijedili ga u pustolovinama kroz koje je prošao.
Putem interaktivnih ikona pročitali su slikovnicu, pogledali su animirani film. Dopunjavajući rečenice u Wordwallu, pokazali su razumijevanje događaja o kojima su čitali u slikovnici. Doznali su što je slikovnica i pouka priče. Rješavajući stvaralački zadatak, maštali su i pisali o tome što bi oni radili da ostanu sami na svijetu. Obradu književnog djela za cjelovito čitanje su završili oslikavanjem sebe samih na svijetu.
Odgojno – obrazovni ishodi hrvatskog jezika (dva sata):
OŠ HJ B.1.1. Učenik izražava svoja zapažanja, misli i osjećaje nakon slušanja/čitanja književnoga teksta i povezuje ih s vlastitim iskustvom.
OŠ HJ B.1.2. Učenik čita književni tekst, izražava o čemu tekst govori i prepoznaje književne tekstove prema obliku u skladu s jezičnim razvojem i dobi.
OŠ HJ B.1.4. Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta.
OŠ HJ A.1.2. Učenik sluša s razumijevanjem jednostavne govorne/čitane tekstove, točno izgovara glasove, riječi i rečenice na temelju slušanoga teksta.
OŠ HJ C.1.1. Učenik razlikuje medijske sadržaje primjerene dobi i interesu.
Razrada odgojno – obrazovnih ishoda:
OŠ B.1.1. –učenik izražava mišljenje o postupcima likova
– učenik uspoređuje dječakove postupke iz književnoga teksta s vlastitim postupcima
OŠ HJ B.1.2. – učenik opisuje situacije, događaje i likove u književnom tekstu
OŠ HJ A.1.2. – učenik odgovara na pitanja o tekstu
- učenik povezuje rečenice i određuje slijed događaja o pročitanoj slikovnici
OŠ HJ B.1.4. – učenik razvija vlastiti potencijal za stvaralaštvo i izražava se crtežom
OŠ HJ C.1.1. – učenik uočava sličnosti i razlike između slikovnice i animiranog filma
učiteljica Marija Andrić
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Ukupno: 268837
Danas: 32