ZOO Mediji i sredstva ovisnosti
Autor: Snježana Baksa, 15. 4. 2015.
Koliko su učenici 4. razreda OŠ DR. IVANA Novaka Macinec ušli u svijet medija i kako pristupaju informacijama koje dobivaju putem današnje tehnologije saznali smo na satu ZOO održanog u knjižnici.►
Na satu knjižnično - informacijske pismenosti u 4. razredu, uz korelaciju sa zdravstvenim odgojem (tema: Mediji i ovisnosti, 4. razred osnovne škole) htjela sam utvrditi koliko današnji mediji utječu na komunikaciju učenika, pomažu li novi mediji u komunikaciji ili je narušavaju? Kakav utjecaj ostvaruju reklame na učenika? Znati prepoznati vjerodostojne medije, razlikovati dobre i loše strane medija te spriječiti njihovu ovisnost.
Rezultati su pokazali da učenici sve više vremena provode na računalu zbog toga se sve slabije ili lošije komuniciraju. Komunikacija se svodi na korištenje skraćenica. Neverbalna pismenost postala je dio informacijske pismenosti. Mišljenja naših učenika o utjecaju reklama (oglasa) su da ih tjeraju na potrošnju, da su nasilni i stvaraju ovisnost. Pozitivna strana im je da ih informiraju i zabavljaju.
Mediji i sredstva masovne komunikacije postali su dio današnje kulture. U suvremenom društvu nove generacije učenika odrastaju u sve bogatijem kruženju novih medija i informacija. Mijenja se utjecaj medija na djecu, osobito u komunikacijskom pogledu. Nove tehnologije i novi mediji zahtijevaju da budemo u korak s vremenom da možemo kritički promatrati svijet medija i kvalitetno se snalaziti među informacijama.
Marija Tot
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |