PEARLS – sprječavanje ranog napuštanja školovanja pomoću inkluzivnih strategija
Autor: Snježana Baksa, 2. 5. 2017.
Naša škola, Osnovna škola Kuršanec i Osnovna škola Orehovica partneri su u konzorciju kojega je oformila Agencija za odgoj i obrazovanje. Zajednička potreba partnera u konzorciju je da u okviru KA1 projekta EU – Erasmus + programa , rade na stručnom osposobljavanju zaposlenika škole, s ciljem povećanja inkluzije i smanjivanjem ranog napuštanja obrazovnog sustava....→
Ciljevi projekta PEARLS (Preventing early school leaving trough inclusive strategies) su primjena najboljih praksi kojima će se pružiti podrška školama za one učenike koji su u riziku ranog napuštanja školovanja izgradnjom mreže različitih sudionika (primjerice zajednica nacionalnih manjina, udruga, roditelja, poduzeća) te razvoj i održavanje međunarodnih stručnih skupova (treninga) na kojem učitelji i stručni suradnici produbljuju svoje kompetencije u odnosu na upravljanje različitosti među učenicima u razredima te uče o timskom učenju , građenju i razvijanju okruženje za učenje u svojoj školi.
U sklopu projekta održano je stručno usavršavanje učitelja u Budimpešti od 24. do 30. travnja 2017. godine. U projektu su sudjelovale škole iz Njemačke, Rumunjske, Mađarske i Turske. Razmjenom iskustava i mišljenja pojačala se međunarodna suradnja škola partnera. Namjera im je bila pospješiti provođenje mjera iz Akcijskog plana za provedbu nacionalne strategije za uključivanje Roma uz stručno usavršavanje učitelja i stručnih suradnika u osnovnim školama raditi i na stručnom osposobljavanju romskih pomagača s ciljem podizanja kvalitete i učinkovitosti obrazovanja djece pripadnika romske nacionalne manjine.
Našu školu predstavljale su Simona Borko , Vesna Perhoč i Snježana Baksa , Osnovnu školu Kuršanec Koraljka Bendelja, Tamara Kronast i Jasminka Poljanec , Osnovnu školu Orehovica Tanja Oreški, Adela Tompoš i Senija Zadravec-Kermek. One su u suradnji sa sudionicima iz zemalja partnera kroz predavanja, radionice, upoznavanja s primjerima dobre prakse iz škola zemalja učesnica projekta te razmjenom iskustva iz područja odgoja i obrazovanja, učvrstile nove spoznaje u prihvaćanju različitosti kurikuluma različitih kultura.
Rezultati rada radnih skupina zemalja partnera biti će objedinjeni u radne materijale koji će se primjenjivati u obrazovnim institucijama koje pohađaju pripadnici socijalno ranjivih skupina.
Po završetku projekta sudionici su dobili certifikat 'Europass Mobility'.
Više o samom projektu možete pročitati na stranicama AZOO ,
Losconi primary school, Hungary .
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |