100. dan škole
Autor: Snježana Baksa, 12. 2. 2018.
Stoti dan škole obilježava se tradicionalno u veljači u brojnim europskim zemljama, a cilj ovog projekta je okupiti učenike i učitelje osnovnih škola koji su spremni na nacionalnoj/lokalnoj razini kroz odabrane sadržaje obilježiti ovaj dan u školi.
Dan je isplaniran na način da učenici kroz vođene aktivnosti ostvaruju obrazovno-odgojne ciljeve i ishode u skladu s planom i programom, razvijaju temeljne kompetencije te samostalnim i timskim radom razvijaju socijalne i građanske vještine, znanja i stavove na osobnoj i društvenoj razini. Dan je zamišljen kao dan bez školskih udžbenika kroz igre i međupredmetne aktivnosti. …
Ove godine stoti dan škole obilježili smo 12.veljače 2018. Kroz različite aktivnosti u kojima se krio broj 100 učenici 4. a i 4. b razreda razvijali su kreativnost, suradnju, komunikacijske vještine i ponavljali usvojene sadržaje.
Na satu razrednika učenici su bili podijeljeni u 4 grupe te je svaka grupa izrezala 25 srca .
Na satu hrvatskog jezika ponovili su dosad naučeni sadržaj iz jezika. Učenici su u parovima morali napisati 10 imenica muškog roda, 10 imenica ženskog roda, 10 imenica srednjeg roda, 10 imenica u jednini, 10 imenica u množini, 10 opisnih pridjeva, 10 posvojih pridjeva, 10 glagola u sadašnjem vremenu, 10 glagola radnje i 10 romskih riječi.
Na satu matematike 4.a i 4. b razred udružili su snage i podijeljeni u 6 grupa izračunali 100 različitih zadataka zbrajanja, oduzimanja i množenja do milijun.
Iz prirode i društva organizirano je natjecanje između četiri grupa koje su sve zajedno morale odgovoriti na 100 pitanja vezano uz tijelo čovjeka.
Učenici su dobili i zanimljivu zadaću iz prirode i društva. Moraju popuniti tablicu s 10 gradova u Hrvatskoj, 10 rijeka, 10 planina, 10 biljaka, 10 životinja, 10 zanimanja ljudi, 10 slavnih osoba iz RH, 10 ljudskih organa, 10 primjera žive prirode te 10 primjera nežive prirode.
Učenici 2. a i 2. b razreda izradili su hrvatsko – romski rječnik od 100 riječi. Napravili krune sa stoticama za stoti dan, odradili sto vježbi na satu tjelesne kulture i nakon obrade nastavne jedinice iz matematike Hrvatski novac - dizajnirali novčanicu stoticu.
Bilo je eura, dolara, kruna, malih ponija a osvanula je i neka kuna.
Nakon svih ovih aktivnosti učenicima je podijeljeno i (gotovo) 100 bombona. Zaslužili su.
Učenici i učiteljice 4. a, 4. b i 2.b razreda
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |