INTEGRIRANI DAN - USKRS
Autor: LIDIJA BRANILOVIĆ, 10. 4. 2010.
Dana 29.ožujka u našoj školi imali smo integrirani dan na temu Uskrs.
U aktivnostima vezanim uz tu temu sudjelovali su svi učenici razredne nastave te učenici petih i šestih razreda. Učenici su na različitim nastavnim satovima istraživali uskrsne običaje…
Kratak osvrt za Vas pripremila je učiteljica hrvatskog jezika Sandra Logožar, voditeljica novinarske grupe.
Tako su učenici 5.a razreda prva dva sata imali hrvatski jezik. Najprije su, sjedeći u krugu zajedno s učiteljicom Sandrom Logožar izradili asociogram na temu uskrs, pri čemu su pisali sve što ih asocira na taj pojam. Potom su razmijenili vlastita iskustva vezana uz Korizmu i Uskrs te su čitali pjesmu vezanu uz Uskrs i analizirali je.
Učenici su tjedan dana prije dobili zadatke – kako da se pripreme za integrirani dan. Trebali su popričati s roditeljima, bakom, djedom ili nekom drugom osobom o običajima za vrijeme Uskrsa. Sve što su čuli trebali su zapisati. Ukoliko neki od učenika imaju rođake u drugim krajevima zemlje i svijeta trebali su razgovarati s njima o istoj temi i sve bitno zapisati. Zatim su morali istražiti o uskrsnim simbolima i donijeti te simbole, prethodno se dogovorivši tko će što donijeti.
Učenici su na satu bili podijeljeni u 4 grupe, a svaka grupa imala je zadatak vezan uz njihove prethodne zadatke. Trebali su sve ono što su prethodno istražili sažeti i to prezentirati ostalim učenicima. Sljedeća dva nastavna sata učenici 5.a razreda imali su povijest.
Učenici 5.b razreda imali su hrvatski jezik s učiteljicom Kristinkom Vugrinec. Učenici su prethodno dobili zadatke na kojima su trebali raditi. Istraživali su o uskrsnim običajima u zavičaju, te su o tome izradili plakat s naslovom Od Pepelnice do Vuzma.
Nakon hrvatskog, učenici su imali dva sata povijesti, kao i 5.a razred.
Učenici 5.c i 5.d razreda o Uskrsu su pjevali na satu glazbene kulture, a imali su i dva sata likovne kulture gdje su od papira izrađivali uskrsne motive – cvjetiće, jaja, zečiće, leptiriće,…, ali i bojali jaja te crtali.
Učenici 6.a i 6.b razreda imali su dva sata hrvatski jezik.
Učenici 6.a razreda su sa svojom učiteljicom i razrednicom Jagodom Vičević ugostili baku, gospođu Šteficu Vrbanec. Ona im je pričala o uskrsnim običajima, a zatim su joj učenici postavljali pitanja o svemu što ih je zanimalo u vezi Uskrsa. Učenici su potom bili podijeljeni u grupe te je svaka grupa radila na određenom zadatku – intervju s bakom, pisanje pjesama, analiza pjesme. Treba napomenuti da su sve pisali na kajkavskom narječju. Kod prezentacije učenici su predstavili i sve ono što su odradili prethodno kod kuće kao zadatak – uskrsni običaji, vuzmenka, uskrsna jela, kajkavski rječnik uz Uskrs i običaje, običaji kod Roma i rječnik.
Učenici 6.b razreda su sa svojom učiteljicom i razrednicom Kristinkom Vugrinec radili na temu „Uskrs u pjesmi“. Analizirali su pjesme koje im je učiteljica pripremila, da bi poslije i sami napisali koji stih. Od brojnih, odabrali smo ovu pjesmu učenice Ivane Hergotić koju možete pročitati među radovima učenika.
Slike s integriranog dana su u foto-galeriji.
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |