INDIVIDUALNA PRIMANJA RODITELJA
Autor: LIDIJA BRANILOVIĆ, Snježana Baksa, 19. 8. 2010.
Suradnja roditelja i škole bi trebala biti jednaka (i roditelji i škola dijele obveze i ciljeve vezane za odgoj djeteta), aktivna (potiču razvoj djeteta) te odgovorna (i roditelji i škola imaju prava i dužnosti spram djeteta).
U prilogu je popis individualnih primanja roditelja u razrednoj i u predmetnoj nastavi.
RAZRED
UČITELJ/UČITELJICA
PRIJE PODNE
POSLIJE PODNE
1.A
Darinka Kirić
utorak 4. sat, srijeda 3. sat
utorak 4. sat, srijeda 3. sat
1.B
Spomenka Mavriček
utorak 1. sat
utorak 1. sat
1. C
Bernarda Novak
ponedjeljak 2. sat
ponedjeljak 2. sat
2.A
Dušanka Keresteš
četvrtak 4. sat
četvrtak 4. sat
2.B
Branko Grabar
utorak 3. sat, srijeda 4.sat, četvrtak 2. sat
utorak 3. sat, srijeda 4.sat, četvrtak 2. sat
2. C
Snježana Baksa
četvrtak 3. sat
četvrtak 3. sat
2. D
Bernarda Novak
ponedjeljak 2. sat
ponedjeljak 2. sat
3.A
Ines Lesar
srijeda 2. sat
srijeda 2. sat
3.B
Vesna Perhoč
ponedjeljak 2.sat, srijeda 3. sat
utorak. 3.sat, četvrtak 2. sat
3. C
Zvonimir Sabol
utorak 3. sat
utorak 3.sat
4. A
Tanja Sertić
petak 3. sat
petak 3. sat
4. B
Željka Jakovljev
četvrtak 3. sat
četvrtak 3. sat
4. C
Anka Zlatarek
ponedjeljak 3. sat
ponedjeljak 3. sat
4. D
Jasna Murković
ponedjeljak 4. sat
ponedjeljak 4. sat
RAZRED
UČITELJ/UČITELJICA
PRIJE PODNE
POSLIJE PODNE
5.A
Tina Ladić
ponedjeljak 4. sat
petak 4. sat
5. B
Natalija Jezerinac
srijeda 3. sat
srijeda 5. sat
5. C
Monika Mesarić
četvrtak 4. sat
četvrtak 4. sat
6. A
Dijana Filo
srijeda 5. sat
ponedjeljak 4. sat
6. B
Lidija Branilović
srijeda 3. sat
srijeda 4. sat
6. C
Ružica Horvat
ponedjeljak 2. sat
petak 2. sat
6. D
Sandra Logožar
srijeda 5. sat
srijeda 5. sat
6. E
Zlatko Sir
srijeda 7. sat
srijeda 7. sat
7. A
Nenad Martinec
četvrtak 6. sat
7. B
Radmila Popović
petak 5. sat
petak 5. sat
7. C
Gabrijel Kovačić
četvrtak 4. sat
četvrtak 4. sat
7. D
Mateja Šafarić
petak 3. sat
petak 3. sat
8.
Kristinka Vugrinec
utorak 2. sat
utorak 1. sat
Boris Tomašić
ponedjeljak 2. sat
ponedjeljak 3. sat
Stvaranje kvalitetnih, redovitih i trajnih partnerskih odnosa roditelja, učitelja i škole pravo je i obveza i roditelja i učitelja i škole. Svakako se vodite time!
Zajednički cilj roditelja i škole je:
· stvaranje mogućnosti da svako dijete sustavno stječe znanja i bude uspješno u skladu s njegovim sposobnostima i sklonostima
· osposobiti dijete za učenje, naučiti ga kako učiti i pomagati mu u učenju
· pripremiti dijete za mogućnosti i iskušenja koja ga čekaju u životu
· poučiti dijete vrijednostima dostojnima čovjeka.
Zato je veoma važno odazivati se na pozive učitelja ili, ukoliko takvih poziva nema, redovito i samoinicijativno dolaziti na individualna primanja kod razrednika Vašeg djeteta. Ukoliko biste htjeli razgovarati s nekim predmetnim učiteljem, koji nije razrednik, opet se obratite razredniku i on/ona će Vam rado dogovoriti sastanak s traženim učiteljem.
Učitelji su tu zbog djece, ali i zbog Vas, dragi roditelji, i svakako moramo surađivati, jer je to u interesu djeteta.
U privitku je popis razrednika (po razredima) i vrijeme individualnih primanja roditelja. To znači da će učitelj, ukoliko nije spriječen višom silom, sigurno biti u školi i slobodan za Vas u to vrijeme.
Iskoristite to!
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |