| « Prosinac 2024 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
| 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
| 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
| 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
| 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
| 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |

Prva mobilnost: Tehnologija u učionici - IKT u digitalno doba - edukativne aplikacije na tabletima
U okviru Erasmus+ KA1 projekta kojeg naša škola provodi tijekom ove i iduće školske godine provedena je prva po redu Mobilnost u svrhu učenja za pojedince.
Učiteljica matematike, Monika Pintarić i učiteljica njemačkog jezika, Valentina Majer sudjelovale su od 2. do 6. svibnja 2022. godine na tečaju pod nazivom „Tehnologija u učionici - IKT u digitalno doba - edukativne aplikacije na tabletima“ u organizaciji LAMBDA TWELVE IKE. Mobilnost se odvijala u grčkom glavnom gradu Ateni kamo su otputovale avionom 31. travnja 2022. a stigle 01. svibnja 2022. godine.
Prvog dana tečaja rad je započeo upoznavanjem s ostalim sudionicama iz Španjolske i Finske, te predstavljanjem pojedinačnih škola i samih sudionika. Na tečaju je ukupno sudjelovalo 10 sudionika. Upoznavanje je provedeno korištenjem digitalne aplikacije wheelofnames.com. Voditelj tečaja, Petros Georgiakakis upoznao je sudionike tečaja s planom rada i aktivnostima tokom mobilnosti. Nakon toga predstavio nam je Atenu kroz znamenitosti i specifičnosti načina života u Grčkoj.
Drugog dana tečaja uslijedilo je razgledavanje Atene i upoznavanje s nekima od najznačajnijih kulturnih znamenitosti. Za lakše snalaženje i kretanje gradom korištena je digitalna aplikacija citymapper.com, a prilikom samog razgledavanja kulturnih znamenitosti sudionice su rješavale zadatke u aplikaciji actionbound.com.
Trećeg dana tečaja sudionice su upoznale mnogobrojne aplikacije za izradu web stranice, prezentacija, igara, interaktivnih sadržaja, stripova, slanje dokumenata velikih veličina, slanje slika bez gubitka kvalitete kao i korištenje NFC tehnologije u nastavnom procesu. Sudionici tečaja razmijenili su iskustava i ideje o primjeni prikazanih digitalnih aplikacija u nastavnom procesu.
Četvrtog dana tečaja sudionice su upoznale aplikacije za digital storytelling i aplikacije za primjenu virtualne realnosti u nastavnom procesu. Voditelj tečaja upoznao je sudionice s brojnim organizacijama koje putem interneta nude izvore za edukaciju kako učitelja tako i učenika za pojedina područja.
Zadnjeg dana tečaja istaknuta je važnost korištenja informacijsko-komunikacijske tehnologije u nastavnom procesu kako bi obrazovanje bilo privlačnije, motivirajuće i inovativno. Edukacija je zaokružena podjelom Certifikata LAMBDA TWELVE IKE instituta u kulturnom centru zaklade Stavros Niarchos u Ateni.
Tijekom 25 sati teorijskih i praktičnih predavanja sudionice su stekle znanja i vještine kao što su: primjena informacijsko-komunikacijske tehnologije u odgojno obrazovnim procesima; razvijanje informacijsko-komunikacijskog pristupa razredu; razvijanje odgojno obrazovnog procesa ovisno o različitim stilovima učenja; korištenje informacijsko-komunikacijske tehnologije u učionici (web alati za digitalno pričanje priča, AR, VR, STEM simulacije i igre).
pripremile, Monika Pintarić i Valentina Majer



.jpg)

.jpg)
.jpg)
.jpg)

Časopisi | ![]() |
| • Enter |
| • Bug |
| • Drvo znanja |
| • PC chip |
| • Meridijani |
Dnevni tisak | ![]() |
Korisni linkovi | ![]() |
| • eLektira |
| • e-Knjižnica |
| • Portal za škole |
| • Zanimljivi linkovi |
| • Učilica |
| • Prometna učilica |
| • Nacionalni portal za... |
| • MVPEI |
| • Varaždinska županija... |