« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Vrednovanje kao učenje u nastavi prirode, biologije i kemije
Jedan od zadataka učitelja je naučiti učenike da budu objektivniji i realniji kod procjene svojeg znanja. Također je zadatak učitelja da kod učenika razviju sposobnost kritičkog promišljanja. Sukladno tome učenici 5.a, 7.a, 7.b, 8.a i 8.b razrednog odjeljenja su na nastavi prirode/biologije/kemije prema zadanim elementima i kriterijima vrednovali svoj rad (samovrednovanje) ili rad nekog drugog učenika iz razreda (vršnjačko vrednovanje). Jedan dio toga smo fotodokumentirali, a kako je to izgledalo možete pogledati u digitalnoj knjizi kojoj možete pristupiti putem priložene poveznice: https://bit.ly/3yvTEjo.
Martina Simić Meznarić, učiteljica prirode, biologije i kemije
Časopisi |
• Enter |
• Bug |
• Drvo znanja |
• PC chip |
• Meridijani |
Dnevni tisak |
Korisni linkovi |
• eLektira |
• e-Knjižnica |
• Portal za škole |
• Zanimljivi linkovi |
• Učilica |
• Prometna učilica |
• Nacionalni portal za... |
• MVPEI |
• Varaždinska županija... |