| « Prosinac 2024 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
| 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
| 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
| 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
| 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
| 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |

Nastava izvan učionice – inovativan oblik nastave
S obzirom na to da učenici velik dio vremena provode u sjedećem položaju ove nastavne godine pokušali smo koliko smo bili u mogućnosti dio nastave prirode, biologije i kemije te izvannastavne aktivnosti provesti na inovativan način, odnosno izvan učionice. Tijekom ovog oblika nastave učenici su redovito mjerili temperaturu tla na dubini od 5 cm i 10 cm. Učenici su mjerili površinske temperature različitih pokrova, radili analizu tla (odredili su strukturu tla, konzistentnost tla, teksturu tla, boju tla, pH – vrijednost tla, tip tla), određivali visinu i opseg stabla, pokrovnost krošnje, pokrovnost travnjaka, biometriju i biomasu travnjaka.
Učenici su redovito radili analizu vode (određivanje količine nitrata, nitrita, fosfata, pH – vrijednost, prozirnost, temperaturu). Učenici su kroz mjesec rujan, listopad i studeni pratili žućenje listova obične breze i hrasta, a kroz mjesec veljaču, ožujak, travanj i svibanj pupanje i listanje obične breze. Provodili su i druga mjerenja i određivanja, a kako je to izgledalo u praksi možete pogledati u digitalnoj knjizi kojoj možete pristupiti putem priložene poveznice.
Martina Simić Meznarić, učiteljica prirode, biologije i kemije





Časopisi | ![]() |
| • Enter |
| • Bug |
| • Drvo znanja |
| • PC chip |
| • Meridijani |
Dnevni tisak | ![]() |
Korisni linkovi | ![]() |
| • eLektira |
| • e-Knjižnica |
| • Portal za škole |
| • Zanimljivi linkovi |
| • Učilica |
| • Prometna učilica |
| • Nacionalni portal za... |
| • MVPEI |
| • Varaždinska županija... |